תושב טבריה בן 38 ותושב חצור הגלילית בן 40 עוכבו לחקירה בחשד שפרסמו איומים ברשת על ראש שרותי בריאות הציבור, ד״ר שרון אלרעי פרייס. מעצרם של השניים הגיע בעקבות תלונה שהוגשה על ידי פרייס ולאחר חקירה של המחלק לפשיעה מקוונת חקר. מהמשטרה נמסר כי הם שוחררו בתנאים מגבילים והחקירה נמשכת. 

מהחקירה עולה כי השניים חשודים כי אמרו "שצריך לפלט אותה" ו"צריך לתלות אותה בכיכר העיר". כמו כן, הם הודו בחשדות המיוחסים להם והביעו חרטה עמוקה, טענו בפני החוקרים כי נסחפו בתוך ההסתה ברשת וכי אין להם כוונה לפגוע בפרייס. מדובר בשני חשודים ללא עבר פלילי

כזכור, משרד הבריאות ומשטרת ישראל הודיעו בסוף השבוע האחרון על הצמדת אבטחה לראש שירותי הבריאות הציבורית , מחשש לאיומים על חייה. במשרד הבריאות ציינו כי ד"ר פרייס לוותה אבטחתית על ידי כפתור מצוקה ותגבור פעילות אבטחה סביב ביתה, מזה מספר חודשים בעקבות איומים והערכות מצב המבוצעות ברציפות על ידי משטרת ישראל.

בתוך כך, בעקבות איומים על עובדי משרד הבריאות, הוקם לאחרונה מוקד מאוימים באגף הביטחון במשרד הבריאות, לדיווח מצד העובדים על מקרים של הכפשות ואיומים.

בנוסף למקרה זה, מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר, פרופ' חזי לוי, חשף ב-103FM: "גם אני אוימתי וקראו לי רוצח ילדים, שמו שלטים מול הבית והפגינו מול הבית שלי