פחות משבוע לאחר שהמשטרה הודיעה על החלטתה לפתוח בחקירה כנגד איש התקשורת גל אוחובסקי, בחשד לביצוע עבירות מין במספר חברים בקהילה הגאה, כל זאת תחת כפייה, הוגשה הערב (ראשון), במשטרת מרחב ירקון תלונה רשמית ראשונה בפרשה. נציין כי בעקבות תחקיר של "כאן 11", שחשף שניים מחברי הקהילה שהעלו טענות למעשים חמורים מצידו של אוחובסקי, תוך שהוא לכאורה כופה עצמו עליהם ומנצל בעצם את מעמדו ותפקידו בקהילת הלהט"בים, החלה בדיקה במשטרה שהפכה תוך זמן קצר לחקירה הגם שלא הוגשו תלונות רשמיות.

בשבוע שעבר היה אמור להגיע אל מרחב ירקון אחד מהמתלוננים שנחשפו בתחקיר על מנת להגיש תלונה רשמית. אולם בנסיבות אישיות הוא לא הגיע למשטרה עד הערב. נבהיר כי למשטרה יש מידע על מספר קורבנות, לכאורה, נוספים שבודקים עתה האם להגיש תלונה במשטרה נגד אוחובסקי וכן עולה חשד כי פרסום אודות המתלונן הראשון יוביל לתלונות נוספות בפרשה.

כזכור, המשטרה הודיעה בשבוע שעבר על פתיחת חקירה נגד גל אוחובסקי, ששימש כיו"ר ארגון הנוער הגאה, בעקבות תלונה שהוגשה נגדו במחוז תל אביב. חקירת העדויות החלה כבר בעקבות התחקיר שפורסם בתחילת השבוע בכאן 11, ששטח עדויות לפיהן אוחובסקי כפה עצמו לכאורה על שני גברים מהקהילה הגאה. כמו כן, על פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום.

בתחקיר שודרה עדותו של א', שטען נגד אוחובסקי כי "יותר מחמש פעמים הוא ניסה להפוך אותי בכוח, אמרתי לו די, בוא נפסיק עם זה. באופן מפתיע ומזעזע הוא נתן לי כאפה בפנים. זה שיתק אותי". בעדות נוספת, העיד ב' כי אוחובסקי "כפה את עצמו עלי למרות התנגדותי".

בעקבות התחקיר, הודיע אוחובסקי על סיום תפקידו כנשיא ארגון איגי. כמו כן, מטעמו נמסר: "לגבי המקרה הראשון: עד רגע הפניה מכם לא ידע גל דבר על תחושותיו של חבר הקהילה. מתוך הבנה ורגישות גל מבקש להתנצל מעומק ליבו בפני האדם על התחושה הרעה שנגרמה לו".