בן שיף, בנו של אריה שיף, הגיב הבוקר (שלישי) ב-103FM לגזר הדין של אביו, שנידון לתשעה חודשי עבודות שירות בעקבות הרשעתו בירי באדם שפרץ לרכבו.

"מצד אחד הקלה מאוד גדולה, עברנו שנה לא פחות ממסויטת. אנחנו מרגישים שזה הרע במיעוטו כמובן שאני באופן אישי מאמין בחפותו של אבי והשופטת ציינה זאת בגזר הדין שאמרה מה נותר לו לעשות ואיזה פעולות הוא יכל לעשות כדי להציל את חייו וחיי אמי. אבל הרשעה חייבת להיות עם עסקת טיעון כדי שנוכל לסיים את ההליך בצורה הכי מהירה. שמחים שזה מה שהגענו אליו. אבא שלי כל חייו תורם ומתנדב, עבודת שירות זה מבחיתנו מה שהוא עושה כשהוא קם בבוקר", אמר שיף.

"ביקשו ארבע-שש שנים אבל לא הסבירו לאחר הבקשה בשום שלב למה או כיצד הגיעו למספר הזה. עורכי הדין שלנו הצליחו להעביר את המסר והיא כתבה בגזר הדין שלא נעשה ירי לכיוון האדם אלא לכיוון הרכב, היה אדם מחוץ לרכב שיכול היה להיות חמוש, אחרת אין סיבה שיעמוד מישהו וישמור", הוסיף.

"לא נעשה צדק. צדק היה זיכוי, אבא שלי לא פושע, לא עבריין, אנחנו מרגישים שהשופטת הקשיבה, הבינה וחיה פה בינינו ומבינה את הסיטואציה. ממש מקווה שהפרקליטות יום אחד תגיע למסקנה", סיים שיף את דבריו.

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן/103fm