סערה במהלך דיון בתיק רצח: המשטרה עצרה היום (שלישי) ארבעה אחים תושבי עראבה, בחשד שתקפו את החשוד ברצח אחותם, ופאא עבאהרה, במהלך דיון בבית משפט. אירוע הרצח התרחש לפני כשנה בעיר, כאשר על פי החשד, הקורבן בת ה-37 נרצחה על ידי הגרוש שלה.

הדיון התקיים הבוקר בבית המשפט המחוזי בחיפה, בתיק רצח שאירע בעראבה לפני כשנה. במהלכו, תקפו ארבעת האחים בני 28-41, את החשוד ברצח, רביע כנאענה. בהתאם להתפתחות החקירה, תחליט המשטרה האם לבקש להאריך את מעצרם בבית משפט השלום בחיפה.

זירת התאונה והרצח  (צילום: גל אברהם, תיעוד מבצעי מד''א)
זירת התאונה והרצח (צילום: גל אברהם, תיעוד מבצעי מד''א)

כזכור, כנאענה בן ה-40, נלכד לאחד מצוד של כשבועיים אחריו. שכן הרצח אירע בכניסה לעיר, כאשר הוא התנגש ברכבה, ולאחר מכן דקר אותה ונמלט מהזירה. כוחות המשטרה ערכו מצוד אינטנסיבי, בשיתוף עם יחידות מיוחדות של המשטרה ופעילות מבצעית ומודיעינית, כשלבסוף נמצא באזור היישובים עראבה וסכנין, לאחר שגנב רכב. החשוד היה חמוש בסכין וניסה אף לדקור את אחד השוטרים, אך הוכנע על ידיהם. הוא יובא לדיון בבית משפט השלום בנצרת, לדיון בבקשה להאריך את מעצרו. 
 
בחודש ינואר האחרון, שוטרי המחוז הצפוני של המשטרה הודיעו כי סיימו לחקור את הרצח של ופאא שנדקרה למוות על ידי הגרוש שלה שארב לה בכניסה לעיר לאחר שחזרו מדיון בנושא משמורת על הילדים בבית הדין השרעי.