סגן השר יואב סגלוביץ שוחח הבוקר (רביעי) עם גולן יוכפז וענת דוידוב על מבצע איסוף הנשק המוצלח של המשטרה. "מדובר בחלק משינוי בפעילות, היה מבצע מאוד משמעותי המשתלב עם מהלך רחב יותר שעושה הממשלה". הוא הדגיש ב-103FM כי "המהלך החל טרם הקמת הממשלה, אבל יש סדרת פעולות מאוד רחבה שקשורה לאלימות בחברה הערבית".

לדבריו, המבצע הזה, טוב ככל שיהיה, חייב להיות חלק מגל גדול - שממה שאני יודע ומטפל בו החל כבר. "אני מניח שיהיה שינוי, לי זה ברור לחלוטין שזה דבר שחייבים לייצר בו שינוי", הוסיף, תוך שהוא מציין שכמות הנשק בחברה הערבית היא תקלה בלתי סבירה. צריך לעשות מעשה וזה מה שעושים עכשיו. זה לא איסוף, אנשים שמחזיקים נשק הם עבריינים והם לא נותנים את זה מרצונם החופשי".

סגלוביץ טען כי הגרף החל לרדת, והמגישים השיבו כי "אנחנו שומעים כל בוקר על רצח אחר". הוא השיב: "זה לא נכון, והמדדים הם לא רק רצח. שאלת לגבי מה המדינה עשתה. אחד מהדברים הוא מבצע ממשלתי שהחל ב־17 באוקטובר ". בסיום הראיון ציין איך ניתן להגן על חייו של הסוכן המשטרתי, שנכנס לתוכנית להגנת עדים: "הרשות קיימת מזה מספר שנים ואנשי המקצוע יודעים מה צריך לעשות. הנושא הזה הוא הכי פחות בעייתי כרגע, צריך להגיש כתבי אישום כמה שיותר מהר ולייצר הרתעה".

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן/103fm