עורך הדין דוד פורר, לשעבר בכיר בפרקליטות המדינה, שוחח הבוקר (רביעי) עם אראל סג"ל וחן ליברמן בתוכניתם ב-103FM והתייחס למשפטו של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, המתנהל בימים אלו. הבכיר לשעבר הבהיר כבר בפתח דבריו כי כפי שהוא רואה את הדברים, הפרקליטות לא הצליחה להראות בעזרת העדים שזימנה כי הייתה היענות חריגה לנתניהו: "אני חושב שהתביעה לא הצליחה, התמונה שעלתה דווקא הפוכה. לא הייתה לא היענות ולא חריגה".

עו"ד פורר ניתח את העדויות שהושמעו עד כה במשפט, ובראשותן עדותו של מנכ"ל וואלה לשעבר אילן ישועה וטען כי "לעומת מה שהבטיח לאחרים כמו הרצוג, בנט וגבאי, מה שנתניהו קיבל לא היה חריג, אם הוא בכלל קיבל. סיכום העדות שלו לא עזר לתביעה, אלא סייע להגנה. העדים שהגיעו אחריו לא רלוונטים. הם לא דיברו עם נתניהו".

"המארז המצטייר בשלב זה הוא לטובת ראש הממשלה לשעבר. המסקנה שלי מעדותו של מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר אבי ברגר היא שהוא סייע גם כן להגנה. טוענים שהוא עזר להעביר את מיזוג בזק-יס, התברר שהוא בא מפרטנר ובכלל פעל נגד בזק ושהוא פוטר כי המשרה שלו היא משרת אמון. מעדותו התברר כי המכתב שמעיד כי נתניהו חתם וידע על המיזוג, נכתב על ידי היועצת המשפטית של משרד התקשורת, ברגר אישר והעביר לנתניהו, כך שזו גם ככה פעולה של משרד התקשורת", המשיך הבכיר לשעבר.

לסיום הוא טען כי לאחר חצי שנה של דיונים במשפט, "היינו צריכים להיות במצב מתקדם יותר של ראיות לטובת התביעה. אין תמונה מוחשית של ראיות נגד נאשמים. איפה ארגוני זכויות האדם? הם צריכים לצעוק 'איפה הראיות? על מה מתנהל ההליך?".