אולה קרבצ'נקו, שכונתה "א.ק" בסרט "צל של אמת" שקישר אותה לכאורה לרצח תאיר ראדה, פנתה היום (חמישי) אל יו"ר המועצה לשידורי כבלים ולווין ואל שר התקשורת, בדרישה לאסור את הקרנתו של הפרק הרביעי בסדרה, שם תוארה כמי שעשויה להיות אחראית לרצח.

במכתב ציינו באי כוחה, עורכי הדין אמיר טיטונוביץ ואפרת עקל-אזולאי, כי יוצרי הסדרה המקורית התחייבו בעבר כי באם יתברר כי קרבצ'נקו אינה אחראית לרצח, הם יחזרו בהם מהאשמותיהם וייטלו אחריות על התוצאות.

א''ק, מתוך ''צל של אמת'' (צילום: צילום מסך יוטיוב)
א''ק, מתוך ''צל של אמת'' (צילום: צילום מסך יוטיוב)

על כן הוסיפו: "בפרק הרביעי הוצגה מרשתנו כרוצחת סדרתית וסאדיסטית, שלמעשה אף רצחה את תאיר ז"ל. לאחר חקירה ובירור יסודיים, התברר כי מרשתנו אינה הרוצחת. ובכל זאת, היוצרים והמפיקים של הסדרה לא חזרו בהם מטענותיהם המזעזעות והמרעישות. הם המשיכו במסע ההכפשות באמצעי התקשורת השונים, והסדרה כולה מממשיכה להיות זמינה לצפייה לכל דורש, ולהביא על יוצריה ועל מפיקיה רווח כספי עצום". באי כוחה הבהירו כי בכוונתם להמתין שבעה ימים עד לתגובת היוצרים, ובהמשך, ישקלו צעדים חוקיים נוספים בעניין.

מטעמה של קרבצנ'קו נמסר כי "שיגורו של המכתב הוא רק צעד אחד מתוך סדרת צעדים שבדעתה לנקוט במהרה, על-מנת להקטין את הנזקים הכבדים, שנגרמו ושממשיכים להיגרם לה כתוצאה מ'משפט השדה' שנערך לה בין היתר על-ידי יוצרי הסדרה דלעיל, ועל-מנת לעמוד על שמה ועל כבודה".