חשד לרצח בבאר שבע: צעירה בת 18, תושבת נתניה, נמצאה במהלך הלילה (בין שישי לשבת) ללא רוח חיים בדירה שבה התגוררה לאחרונה עם בן זוגה, תושב באר שבע המוכר למשטרה. צוות מד"א שהוזעק לדירה קבע את מותה של הצעירה וחוקרי המשטרה עצרו במקום את בן זוגה, בן 25, בחשד לגרימת מותה.

על גופה של הצעירה נמצאו סימנים שמדמים סימני אלימות והגופה נשלחה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר. נציין כי העצור מוכר למשטרה מאירועים קודמים ולאחרונה השתחרר מאסר שריצה עונש מאסר בגין תקיפת בת הזוג. עוד נציין כי הצעירה טענה שאינה מאויימת ולכן המשיכה להתגורר עם החשוד, אשר יובא במוצאי השבת בפני שופט על מנת להאריך את מעצרו.

מוקדם יותר היום, גבר בן 30 אותר בדירתו כשהוא ללא רוח חיים וסימן דקירה בצווארו. צוותי מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותו, לאחר שלא הפגין סימני חיים. המשטרה פתחה בחקירת האירוע.

מארגון משפחות נרצחים ונרצחות נמסר בתגובה לאירוע: "אנו שבים וקוראים להעביר לאלתר את חוק הפיקוח כך שנשים וילדים שחוו אלימות במשפחה יוכלו להרגיש בטוחים להמשיך בחייהם, בידיעה שיש פיקוח אחר האסיר האלים שהם היו קורבנותיו". לרה צינמן, יו"ר ארגון משפחות נרצחים ונרצחות הוסיפה כי "קיימים מקרים רבים של נשים שחוו ניסיון רצח או אלימות חמורה מצד בני זוגן והתלוננו. בן הזוג נשפט ונשלח למאסר אך מייד לאחר שיחררו מהמאסר, הוא שב ונקט באלימות כלפי בת הזוג". 

לדברי צינמן, החוק הזה נועד להטיל על האסיר המשוחרר פיקוח ולספק הגנה נוספת לנשים שהעזו והתלוננו, ובימים אלה של התגברות האלימות – חשיבותו גוברת. מטרת החוק היא לקבוע הליך מיוחד לשחרורם של אסירים שביצעו עבירות אלימות חמורות שחוות דעת בעניינם מצביעה על מידת מסוכנות גבוהה הנשקפת לציבור משחרור האסיר, לרבות סכנה לנפגע העבירה.