בית משפט השלום בירושלים הרשיע היום (ראשון) את השוטר כנג' מרעי מתחנת "שלם" במחוז ירושלים במשטרה בביצוע עבירות של מעשה מגונה במתלוננת שהגיעה להגיש תלונה בתחנה. בנוסף, הורשע מרעי גם בשיבוש מהלכי משפט. התיק נוהל על ידי עורך הדין אליסף קליין ונחקר על ידי צוות ירושלים במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש).

על פי כתב האישום, לפני כשנתיים הגיעה המתלוננת, אישה מוסלמית, לתחנת "שלם" במחוז ירושלים במשטרה על מנת להגיש תלונה בגין גניבת תיקה האישי. במהלך גביית ההודעה בחדר החקירות השוטר הסיט את כיסוי ראשה, חיבק אותה מאחור ונגע בה באזורים אינטימיים מעל לבגדיה וזאת בניגוד לרצונה. לאחר שהתברר לנאשם כי המתלוננת עומדת להגיש נגדו תלונה למחלקה לחקירות שוטרים הוא רשם מזכר כוזב על שארע במהלך החקירה, ובו ציין כי המתלוננת סירבה לצאת מהחדר בתום מסירת התלונה והוא נאלץ לצעוק עליה.

השופט מוחמד חאג' יחיא קבע בהכרעת הדין כי "המסקנה שבהכרעה מבוססת על אמינות גרסת המתלוננת ועקביותה, על הקשיים הממשיים שבהגנה והתזות שהועלו בה. אמינות הגרסה של המתלוננת, החיזוקים לה מכיוונים רבים ושונים, זאת לצד הקשיים שבגרסת הנאשם, הכל ביחס לשלבי ההתרחשויות של האירוע המתגלגל החל מאובדן התיק האישי של המתלוננת ועד כתיבת המזכר למחרת היום, הביאו אותי למסקנה לפיה שלא רק שגרסת המתלוננת עדיפה על גרסת הנאשם, אלא שהיא הגרסה הסבירה היחידה המתחייבת מחומר הראיות הקיים".

ממשטרת ישראל נמסר: "אנו רואים בחומרה רבה התנהלות פסולה וחריגה זו שעומדת בניגוד מוחלט לנורמות ההתנהגות וערכי המשטרה. במקביל להליך הפלילי, השוטר פוטר מהשירות ואינו נמנה על שורות משטרת ישראל".