האם אביו של סגן השר אביר קארה איים הערב (ראשון) באקדח כלפי פעיל הליכוד רמי בן יהודה? בסרטון שמופץ בשעות האחרונות, עליו חתום בן יהודה, עומד פעיל הימין באזור ביתו של קארה, כאשר הוא מנהל שיח עם מי שלטענת הפעיל הוא אביו של סגן השר.

במהלך השיחה, אומר האדם לבן יהודה: "תיזהר, אני חמוש, אני אירה בך". הפעיל משיב: "אבא של אביר קארה אומר שיירה בי? אתה, אבא של אביר קארה אומר שתירה בי?". לאחר הפצת הסרטון נודע כי בן יהודה החליט לגשת לתחנת המשטרה ולהגיש תלונה על האיום.

בחודש אפריל האחרון הוצא נגד הפעיל צו הרחקה מאשתו של השר זאב אלקין, מריה אלקין, לאחר שהתעמת איתה במהלך הפגנה מול בית השר. בעקבות הצו, נאסר עליו להתקרב למרחק של עד 30 מטרים ממריה אלקין.

זמן קצר לאחר התקרית הגיב אביר קארה בעמוד הטוויטר שלו וכתב: "חבורת עבריינים הגיעו לבית של הוריי, הפגינו מול אבא שלי, אדם מבוגר בן 80, אזרח שאין לו קשר לפוליטיקה, שלחם בכל מלחמות ישראל, ממקימי מפעל ההתישבות והטיחו בו קללות ונאצות. כשאבי הקשיש איבד את עשתונותיו הם רצו לערוץ 20 עם הקטעים חתוכים וערוכים".

עוד הוסיף סגן השר סרטון של בן יהודה, אותו כינה "האדם הגס וחסר הגבולות" כשהוא, לטענת קארה מאיים על בנו ואשתו ומסית נגדו. "האנשים הללו יתנו את הדין על הטרדה. למי ששומר עלינו מלמעלה הם מזמן לא דופקים דין וחשבון מוסרי. אני מודיע לכם: גם אלף איומים עוד אלף זרקא וזרקא על משפחתי ואלף סילופים ואלף קללות ואלימות, לא ישברו אותי. זה רק מדרבן אותי להצליח", סיכם.