המומחה למשפט פלילי עו"ד אייל בסרגליק, התראיין היום (שני) לבן כספית ואריה אלדד ברדיו 103FM והתייחס לתיקי נתניהו. בתחילת דבריו אמר בסרגליק: "התפקדתי לליכוד לפני כשלושה שבועות וזה לא קשור למוצא המשפטי שלי. אני גם מאלו שביקרו את נתניהו כשהוא תקף את שלטון החוק".

בהתייחס למשפט נתניהו, הדגיש בסרגליק כי "אני חושב שעכשיו אנחנו רואים את הבעייתיות בניהול החקירה. הפרקליטות לא ציפתה לזה, היא לא ציפתה לביקורת של בית משפט, ומה שקורה עם ניר חפץ עתיד להשפיע על בית המשפט מול נתניהו. השאלה האם ניר חפץ יוכל לדבר כמו שהוא דיבר בריענוני הזיכרון האחרונים". 

בהתייחס לעדות ניר חפץ, אמר בסרגליק כי "עדות חפץ היא עדות של עד מדינה, ועד מדינה הוא שותף לדבר עבירה שקיבל טובת הנאה עבור עדותו. במקרה הזה הוא חמק מכתב האישום בצורה משמעותית. עכשיו, חפץ בעדותו לא סיבך באופן ישיר את נתניהו".

לטענת בסרגליק "ניסו לייצר מארג של ראיות נסיבתיות שאמורות לקשור לנתניהו, וניר חפץ אמור היה להיות ראייה ישירה כי הוא איש סודו והוא היה אמור להגיד הנה האיש הזה פעל והשפיע – הכול במערך של תן וקח, אבל זה לא מה שקרה בעדותו במשטרה. בריענוני זיכרון זה נראה קצת שונה, ובמסגרת אותם ריענוני זיכרון שקורים עכשיו מתגלים עוד כל מיני דברים שלא הופיעו".

בסרגליק אמר לסיום כי "דרך המלך היא לקחת את אותו ניר חפץ ולשלוח אותו להשלמות חקירה במשטרה, אבל זה לא עובד ככה כי הפרקליטות אומרת שצריך לחכות".