ניסיון חיסול שהסתבך: שני גברים נורו היום (רביעי) כאשר יצאו מבית העלמין בג'לג'וליה. צוות מד"א פינה אותם לבית החולים מאיר בכפר סבא, שם נקבע מותו של גבר כבן 52 שנפצע באורח אנוש, לאחר שנורה בראשו. הפצוע השני, גבר כבן 32 נפצע באורח קשה, והוכנס מיידית לחדר הניתוח. כעת, הוא מאושפז בבית החולים במצב קשה, כהוא מורדם ומונשם. 

מהחקירה הראשונית עולה כי הקורבן, מחמוד עודה, נורה למוות בטעות, וכי הוא לא היה היעד של הירי. מדובר כאמור בניסיון חיסול של נידאם שטיווי, שנפצע קשה באירוע, כחלק מסכסוך בין עבריינים בג'לג'וליה. היורה נמלט מהזירה, וחוקרי המשטרה שהגיעו למקום פתחו בחקירה לבירור הנסיבות, תוך איסוף ממצאים מהזירה, לרבות פורנזיים.

במקביל, נעשים מאמצים לאיתור מצלמות אבטחה, על מנת להתחקות אחר אירוע הירי ונתיב הבריחה של היורה. כוחות משטרה פתחו בסריקות אחר היורה ולא ברור עדיין אם היורה הגיע לזירה באופנוע או ברכב.

קרוב משפחה של הנרצח סיפר למעריב: "הוא יצא בהליכה מבית הקברות בכפר, לאחר שנכח עם עוד רבים אחרים בהלווייתו של אדם מבוגר שנפטר. לרוע מזלו, הוא עמד ליד הבחור שניסו לחסל. בשלב מסוים, עצר לידו רכב ממנו ירדו רעולי פנים וריססו בלי הכרה. הוא נפגע בראשו כתוצאה מהירי".

"מחמוד לא קשור לפשיעה, הוא בעלים של מכולת, אב לארבעה ילדים עם צרכים מיוחדים, כל היום עסוק בעבודה ותפילה", הוסיף, "אנחנו מנסים לברר מה בדיוק קרה, ומתברר שלפצוע היה סכסוך עם גורמים בטירה, דבר שגרם ככל הנראה לכך שירצו לחסלו".

החובשים של מד"א מוחמד עודה וחן בן עמי סיפרו: "הגענו למקום והייתה המולה גדולה. שני הפצועים שכבו כשהם סובלים מפצעי ירי בגופם. גבר כבן 50 היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה והתחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים והנשמות, הכנסנו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי. פצוע נוסף שהיה מעורפל הכרה טופל במקום ופונה לבית החולים כשמצבו קשה".