בג"ץ ביקש היום (רביעי) ממשטרת ישראל לשנות את המתווה שקבעה לקיום הפגנות סמוך לביתו הפרטי של ראש הממשלה, נפתלי בנט, ברעננה. לפי קביעת השופטים, יש לצמצם את משמעותית את אישור קיום ההפגנות במקום משום שהן מפריעות לשכנים, וכן להקטין משמעותית את עוצמת הרעש.

"בהתייחס לאופן המחאה, לאמצעי ההגברה לסוגיהם, הרי שבשונה מעניין בלפור, שם דובר בהפגנות בסמיכות למעונו הרשמי של ראש הממשלה, שאז ידה של הזכות להפגין גוברת; בעניין דנן, נוכח ההלכה שנפסקה בעניין דיין, והריחוק המתחייב ממעונו הפרטי של איש הציבור, הרי שמדובר באיזון 'רגיל', בין שורה של זכויות מתחרות. נראה אפוא כי יש מקום לחלק בין המקרים, גם בהקשר זה, לגבי מידת ההרעשה, ותחימתה בהיבטים שונים, בהתחשב בין היתר בדוח שהוּצא על-ידי המשרד להגנת הסביבה, ובתדירותן רציפותן של ההפגנות, והרעש הנובע מהן", נכתב בהחלטה.

כזכור, בחודש אוגוסט האחרון בג"ץ דן בעתירות של עיריית רעננה ושל שכני ראש הממשלה הטוענים לפגיעה משמעותית באיכות חייהם בעקבות הפגנות שנערכות בסמוך לביתו, לאחר שבנט בחר שלא להתגורר בבלפור. 

עיריית רעננה נימקה מצדה: "ההפגנות הנערכות תוך שימוש באמצעי הרעשה והגברה שונים שלא כדין, תוך הטלת מורא וטרור של ממש על באי הרחוב ושביו, הכול מטרים בודדים מבתיהם הפרטיים של תושבי הרחוב".