יממה לאחר שנטען בחדשות 12 כי בפרקליטות יתקשו לבסס נגדו כתב אישום בגין רצח ליטל יעל מלניק, עו"ד בוריס שרמן, עורך דינו של החשוד במעשה אדוארד קצ'ורה טען היום: "הגיע הזמן, הגיעה העת שהמשטרה תסיים את החקירה והפרקליטות תחליט האם בכוונתה להגיש כתב אישום ובגין איזה עבירות". בתוך כך, מעצרו של החשוד הוארך היום פעם נוספת, עד ליום שני.

עוד מסר עורך הדין שרמן כי  "אדוארד עצור כבר כמעט 50 ימים לראשונה בחייו ובתנאים קשים. לצערנו החקירה לא מתקדמת והתחושה היא שהגשת כתב האישום לא נראית באופק. אדוארד טוען בתוקף לחפותו וכי לא גרם למותה של ליטל יעל מלינק והוא כואב על מותה. עד עכשיו המדינה טרם הציגה ראיות שסותרות את גרסתו לאירוע".

אתמול התראיין שרמן ב-104.5FM ואמר: "כולנו התבשרנו בחדשות 12 על כך שהפרקליטות מתקשה לבסס כתב אישום, בוודאי בגין עבירת רצח, ולהבנתי גם בגין עבירות גרימת מוות באופן כללי. החקירה עוד לא הסתיימה, להבנתי צו איסור פרסום עדיין קיים, אבל עיקרי גרסתו של מרשי פורסמו. הוא מסר הסבר ממצה למה הם עשו את מה שהם עשו. זה יכול להישמע תמוהה".

על פי הטענה, ליטל יעל מלניק ז"ל ביקשה מהחשוד לשחק משחק משונה, שלפיו הוא יקבור אותה, כדי שתרגיש מה זה להיות מתה או להיות קבורה, והוא נתן לה קש או צינור כדי שתוכל לנשום בזמן שהיא נמצאת מתחת לאדמה. יצויין כי לפי הפרסומים, השניים התנסו בסיטואציה הזו לפחות פעם אחת בעבר. בפעם השנייה בה הם התנסו, מלניק מצאה את מותה.סנגורו של החשוד התייחס לגרסה שפורסמה, וטען עוד קודם כי מדובר בסילוף: "זה לא מדויק, זה קרוב לגירסתו, אבל לא גירסה מדויקת. חשוב להדגיש זה שלא רק הדברים שפורסמו אלא הרבה דברים נוספים מוכיחים שגרסתו גרסת אמת, כולל עדי ראייה שהיו במקום, כולל ממצאים חד משמעיים", הוא הוסיף לדברים.