בעלי בית"ר ירושלים, איש העסקים משה חוגג, נעצר אתמול בחשד לביצוע עבירות הונאה בתחום המטבעות הקריפטוגרפיים (מטבעות וירטואליים) בהיקפים של מאות מיליוני שקלים, וכן בחשד לעבירות מין.

העיתונאי ופרשן הספורט, רון קופמן, שוחח הבוקר (שישי) עם ניסים משעל ב-103FM והתייחס לפרשה: "לספורט הוא הגיע כמטאור שרכש את מועדון בית"ר ירושלים שידוע כמועדון הלאומני ביותר בספורט הישראלי, ומפה בעצם החלה ההידרדרות שלו. האשמות המדוברות הן לא משהו שמפתיע".

"מעבר לחשדות הפליליים היו נגדו שורה של תביעות אזרחיות מכל העולם, כולל של משקיעים מחו"ל - מדרום מזרח אסיה וממקומות אחרים. כל עוד שמדובר בתביעות כלכליות הכל טוב, אבל כזה הופך להיות עניין פלילי זה כבר סיפור אחר", טען קופמן.

לדבריו, "מדברים על גניבה והלבנת הון, אבל אני רואה פה, על פי החשדות כמובן, גניבה. מבטיחים לאדם כסף, לא נותנים לו, נגמר הסיפור. שוב, מדובר פה בחשדות  בלבד ועד שזה יהפוך להיות כתב אישום זה סיפור אחר". 

נזכיר, אתמול הוחלט להאריך את מעצרו של חוגג עד ליום רביעי. כמו כן, הובאו לדיון עוד תשעה חשודים ומעצרם הוארך בין חמישה לשישה ימים. החשדות כנגדם התגבשו במהלך חקירה סמויה ומורכבת שהתנהלה במשך חודשים ארוכים. החשודים, כך עולה, כל אחד על פי חלקו, גרפו לכיסם בעקבות מעשיהם עשרות מיליוני שקלים, וזאת תוך שהם מציגים בפני הלקוחות מצגי שווא ומצרפים משקיעים פוטנציאליים לאחר ששכנעו אותם על ידי רווחים לכאורה.

מטעמם של עורכי הדין משה מזור ועמית חדד המייצגים את משה חוגג נמסר: "מדובר בנושאים שהתפרסמו בעבר מטעם גורמים בעלי אינטרס ואשר כעת המשטרה בודקת אותם. חוגג מכחיש בכל תוקף את החשדות נגדו ומשתף פעולה באופן מלא עם חוקריו אנו בטוחים שבסיום החקירה יתברר שאין שחר לטענות כלפיו".