כשבוע לאחר פרסומה של עדות חדשה מצד העוזרת של ארנון מילצ'ן בתיק 1000, חדשות 13 פרסמו הערב (ראשון) חומרי חקירה חדשים שנאספו על ידי הפרקליטות. החומרים התפרסמו ערב לפני פתיחת עדותו של עד המדינה ניר חפץ במשפטו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו. על פי עדותה של קליין, חלק מהמתנות אותן קיבל ראש הממשלה לשעבר היו גם תכשיטים.

בפרסום הובאה עדותה של בתו של מילצ'ן, אשר טענה כי "אבא ביקש לקנות לשרה נתניהו תכשיט. הוא ביקש שהסכום יהיה בין 10,000-5,000 שקלים. הבנתי ששרה אהבה את התכשיט ורצתה עוד משהו".

"אמרתי לאבא שלי שאני שמחה ששרה אהבה, אבל אני לא הולכת לקנות עוד תכשיט", הוסיפה, "אני בחיים לא הייתי מבקשת ממישהו שהביא לי מתנה שיקנה לי עוד משהו שהולך עם זה". 

בנוסף, החומר שפורסם עסק גם בפגישתו של איש העסקים ג'יימס פאקר עם בני הזוג נתניהו בשנת 2014. על פי עדותה של קליין, עוזרו של פאקר, איאן מוריס, קנה לשרה סט תכשיטים בחנות יוקרתית בשכונת ממילא בירושלים: " "שרה צלצלה אליי שאני אבוא כי קיבלה מתנה, אבל יש לה סט בדיוק כזה. נדמה לי שזה עלה 69 אלף שקל, מצאתי לה שרשרת כזו".

על פי עדותה של קליין, רכישה נוספת התבצעה בסמוך לנאומו של נתניהו בקונגרס האמריקאי: "קיבלתי טלפון משרה, הפעם יש להם יום נישואין והיא רוצה מתנה יפה. ארנון אמר שצריך לדבר עם פאקר, והוא אמר שהוא יקנה מתנה יפה". בחדשות 13 ציינו כי בעקבות עדות קליין טסו חוקרי המשטרה לסרי לנקה לגבות עדות מעוזרו של פאקר.

על פי חדשות 13, חומר החקירה גילה עוד רכישות, לפיהן פאקר נהג לקנות לשרה נתניהו תיקי יד באלפי שקלים, לפי בקשתה. מילצ'ן אישר לחוקרים בטלפון את עיקר עדותה של קליין.