התפתחות משמעותית בפרשת "המשחק הגדול" בה החשוד המרכזי הוא איש העסקים והבעלים של קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים, משה חוגג. היחידה הארצית לחקירות הונאה במשטרה (יאח"ה) בלהב 433 במשטרה, המנהלת את החקירה בשיתוף רשות המיסים, רשמו בימים האחרונים התפתחות דרמטית שלא נרשמה הודות לעצורים בפרשה, אולם יש בה להשליך על התשתית הראייתית נגד חוגג בכלל העבירות המיוחסות לו, הן הפליליות והן עבירות המין, אשר שמו נקשר אליהן. כאמור, לאור צו איסור פרסום שהוטל על כל פרטי החקירה, לא ניתן להרחיב בנושא.

בעלי בית"ר ירושלים, יובא מחר לבית המשפט השלום בראשון לציון בבקשה להאריך את מעצרו בשנית. זאת לאחר שנעצר בחשד לעבירות הונאה וקבלת דבר במרמה ועמו שבעה חשודים נוספים, במסגרת הפרשה חשד להונאת ענק במטבע הקריפטו.

אתמול הוארך מעצרו של אחד החשודים בפרשה. כמו כן, בין החשודים המרכזיים, עדי שלג, שהיה עד מדינה בעצמו בפרשת נוחי דנקנר שהסעירה בשעתו את המדינה.

הבקשה להארכת המעצר מגיעה, לאחר חקירה משותפת של חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 במשטרה, בשיתוף רשות המיסים. החקירה התנהלה במשך למעלה משנה בצורה סמויה, ובמרכזה עבירות נוספות כמו מסירת מידע כוזב והלבנת הון. כמו כן, לחוגג מיוחסות עבירות נוספות, לרבות עבירות מין, שעל פרטיהן הוטל צו איסור פרסום.

החקירה החלה ב-2019 עם קבלת המידע, במקביל התנהלו תביעת משפטיות של עובדים של חוגג וגורמים המקורבים אליו ביותר שעבדו עימו בחברה. עם חלקם הגיעו להסדר פשרה שכנראה לא היה לשביעות רצון התובעים, אולם עם אחרים התביעות עדיין ממשיכות ומתנהלות בבית משפט אזרחי. תוך כדי החקירה, התעצמו החשדות לעבירות פליליות והחוקרים קיבלו אישור לבצע האזנות למכשירי הטלפון של חוגג ושל חשודים נוספים.