שדרי 103FM, גיא פלג וניסים משעל, פתחו הבוקר (חמישי) את תוכניתם בהתייחסות לעדותו המתמשכת של עד המדינה ניר חפץ, במהלך משפטו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו. פלג ניתח עבור עמיתו, ועבור המאזינים, את מה שנאמר עד כה בעדותו של חפץ והסביר מה התביעה מנסה להוכיח בשלב זה: "הפרקליטות טוענת שבטון הדיבור שלו, נתניהו חושב ששאול אלוביץ חייב לו, שהוא מפחד ממנו".

עוד קודם לכן, השדר, שעוסק רבות בנושאים הפליליים, הסביר על מערכת היחסים בין שני העדים המרכזיים, אילן ישועה וניר חפץ: "הם מתעבים אחד את השני תיעוב עמוק, אבל בסוף שניהם מספרים את אותו הסיפור. בסופו של דבר מגלים שוואלה באותה תקופת זמן היה אתר איום ונורא בשעתו. השורה התחתונה של ישועה הייתה – 'היה מה שעשינו עבור כולם, פוליטיקאים, מוזיקאים ובדרנים, והיה את מה שעשינו עבור משפחת נתניהו, שזה עולם אחר לגמרי בהיקף, בעומק ובשיטה".

בניתוחו את עדות חפץ, הסביר פלג מהי הנקודה המרכזית בעדות: "חפץ אומר שמה שהם קיבלו מהאתר היה חסר תקדים. הנקודה המשמעותית היא שנתניהו חוזר ואומר שמעולם הוא לא טיפל בעניינים רגולטוריים הקשורים לאלוביץ, אך עד המדינה ציין פגישה שהוא ארגן בין אלוביץ לנתניהו".

"הוא סיפר שהוא עצמו נפגש עם אלוביץ במשרד התקשורת, לקח ממנו משרד רגולטורי משמעותי והעביר לנתניהו. הוא גרס אותו וקבע פגישה מיידית עם אלוביץ בעניין. חפץ הוביל את אלוביץ לפגישה, אלה הדברים המשמעותיים", אמר פלג.

על פי פלג, עוד נתון שצריך לשים אליו לב הוא יום בחירות 2015: "יש נתון שנתניהו אומר 'את מי וואלה עניין אז? זה אתר זניח'. חפץ העיד שבכל יום רגיל התיאור היה מדויק, אבל בערב הבחירות הטראפיק וכמות הקוראים מעניינת". בנוסף, הוא התייחס לעניין סיקור המשפט וטען: ""המילה סיקור חיובי היא מניפולציה. לא מדובר בסיקור חיובי, אלא בהיענות חריגה".