עו"ד טלי גוטליב, מתמחה בדין הפלילי, שוחחה היום (ראשון) עם בן כספית וינון מגל ב-103FM וסיפרה על המתרחש בעדותו של אבי ברגר, שהיה מנכ"ל משרד התקשורת דאז, בתיק 4000: "הוא מספר שארדן קיבל להיות שר הפנים והוא ניגש לנתניהו ואמר לו 'אני רוצה להיות עוד 14 יום שר התקשורת כי אני רוצה לחוקק את תקנות השוק הסיטונאי, שהן לרעת בזק'. מה אמר לו נתניהו לפי עד התביעה? 'בטח, תישאר".

"אתם לא תשמעו את זה בשום מקום וגם אני לא הייתי שומעת את זה אם לא הייתי עולה לאולם ורואה את פרצופיהם הנדהמים של השופטים", אמרה. 

בהמשך, תקפה גוטליב את התנהלות הפרקליטות במשפט: "מעולם לא רציתי להיות צודקת בכל מה שאמרתי על הגשת כתב האישום נגד נתניהו, לא רציתי להיות צודקת למרות שאני אשת ימין. לא רציתי לגלות שהפרקליטות הבכירה נתנה לרדיפה ולשנאה שלה את נתניהו להעביר אותה על דעתה המקצועית".

"הדיון של ניר חפץ היה צריך להיות לפני שבועיים, אנחנו מקבלים מזכר שהם יודעים את זה שבוע קודם אבל הם לא טרחו לשלוח. הם מוציאים מזכר שעד המדינה אומר שנתניהו לא שלח אותו. אני שועלת קרבות, אני לא מופתעת משום דבר. יש לאמירות של שופטים בבית המשפט המון משמעות, הם בעצמם אמרו שאין להם שום כוונה ליצור תהום בינם לבין נתניהו. פה זה משפטנות נטו", אמרה. 

בהמשך דבריה, התייחסה להדלפות בתיק: "הפרקליטות בתיק הזה חיה מהדלפות, משתמשת בתקשורת כי הם יודעים שאתם מהנדסים את התודעה. היא השתמשה בתקשורת כי עשיתם לה הנחות, כשאתם רוצים להמליך מלכים אתם ממליכים וכשאתם רוצים להפיל אתם עושים את זה מצוין".

"יש פה טעויות מהותיות והתנהלות בריונית של הפרקליטות. למדנו את זה עוד משי ניצן. זאת רדיפה אישית־פוליטית שאני לא מוכנה לסבול", סיכמה.