אלימות בחופשה: דורון לוי שהה בחופשה עם בת זוגתו במלון המלך שלמה באילת, והותקף במעלית לעיני שני ילדיו הקטנים, בשעה שביקש מנער בן 16 לעטות מסיכה על פניו. התקיפה הותירה על פניו של דורון צלקות רבות.

אשתו של דורון, רותם לוי, המתינה לבעלה ולילדיה ליד המעלית בקומת חדר האוכל, וראתה את דורון חבול בפניו ובגופו. רותם סיפרה: "דורון ירד במעלית עם הילדים והנער שתקף אותו. יש לי ילדה בת שנתיים וילד בן שש. אני המתנתי למטה ובעצם קיבלתי את בעלי חבול. כשנפתחו הדלתות הוא הוטח על הרצפה עם פנס בעין ופה מדמם".

דורון לוי, הוכה במעלית ע''י צעיר (צילום: רותם לוי)
דורון לוי, הוכה במעלית ע''י צעיר (צילום: רותם לוי)

"מה שקרה קודם לכן בקומת הלובי, נכנס הנער לתוך המעלית ללא מסכה. דורון ביקש ממנו בצורה מכובדת לעטות מסכה, ובתגובה הנער השיב לו 'אתה לא מחליט עלי, ואני לא שם מסכה', תוך שהוא מגביר את קולו ומקלל. הנער נכנס למעלית שירדה לקומת חדר האוכל בשעה 9 בבוקר, וברגע שנפתחו הדלתות החלה תקרית המונית כי אנשים ניסו להפריד", הוסיפה.

דורון לוי שיחזר את האירוע במעלית: "נכנסתי למעלית בקומה התשיעית במטרה לרדת לחדר האוכל בקומה מינוס אחד. הבחור הצטרף למעלית בקומה השביעית. ביקשתי ממנו לעטות מסכה, הוא הביט בצורה עקומה, הכניס את היד לכיס והשיב לי 'אין לי מצטער'. אמרתי לו שימתין בחוץ, ייגש לחדר להביא מסכה, ותגובתו רק החריפה".

דורון הוסיף: "הבחור אמר לי 'אל תתחיל איתי על הבוקר, עוד לא התעוררתי ואתה נופל עלי, יאללה תסתום את הפה שלך'. אמרתי לו שגם אני התעוררתי לא מזמן וביקשתי שיכבד אותי ואת הילדים שבמעלית. הוא השיב לי 'אני אז... אותך'. כשהגענו לקומה אפס הוא נעצר ואמר שהוא לא זז, רץ לעברי באלימות, עמד לפני בצורה מאיימת, ולא הייתה לי ברירה אלא לדחוף אותו קלות החוצה. הוא יצא, וכשסובבתי את הגב החל להכות בי באגרופים, בעט בי בצלעות וכתוצאה מכך העיף את בתי הקטנה".

"כיוון שאני יוצא יחידה קרבית ובעל ניסיון בקרב מגע, לא רציתי להגיב כי זו לא הדרך שאני רוצה להראות לילדים שלי. השתלטתי עליו, והוא המשיך להכות בי עד שאורחים אחרים ניסו להשתלט עליו, ועצרו אותו תוך שהוא חובט באורח נוסף. אשתי הזעיקה משטרה שלקחה אותו לחקירה בתחנה. פינו אותי לבית החולים ובסיום הבדיקות ניגשתי להתלונן נגדו במשטרה. שעה וחצי לאחר מכן חייגו אליי מהמשטרה והודיעו לי ששחררו אותו בתנאי הרחקה מהעיר אילת וממני, ושבכוונתם להמשיך לאת הטיפול נגדו כאשר נגד הצעיר ישנה תלונה של אורח נוסף במלון", סיכם.