ש', אחת המתלוננות נגד החשוד בעבירות מין, אספקת סמים והפצת מחלות ביודעין, דקל ששונקר, שוחחה הבוקר (שלישי) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM ותיארה, בשיחה קשה, את האירוע שחוותה. לדבריה, ששונקר הציג את עצמו כעורך דין מתמחה בתחום הרשלנות הרפואית ובמהלך שיחה שערכה עמו הוא טען כי הוא מלמד קרב מגע וביקש את רשותה ללמד אותה להגן על עצמה: "הסכמתי כי לא היו את הכלים להגן על עצמי כשדבר כזה יקרה לי בעתיד, אם יקרה. הוא הציג עלי את הסיטואציות שרצה ללמד, וכביכול הראה לי איך להגן על עצמי מהסיטואציה. ניסיתי להתנגד ולהוציא את הידיים שלו מהתחתונים שלי, וכשניסה להכניס את ידי לאיבר מינו בכוח, דחפתי אותו. הוא ניסה כמה פעמים ובסוף התייאש".

המתלוננת סיפרה כי הקשר ביניהם החל כשפנתה לקבוצת פייסבוק ורשמה שהיא מחפשת עורך דין: "כחצי שעה אחרי כן דקל הגיב לי בפרטי, סיפר שהוא עורך דין מתמחה והודיע שיוכל לעזור לי. שאלתי אותו מה עיסוקו, והוא השיב שהוא מתמחה בתחום הרשלנות הרפואית. ביררתי מה מחיר הייעוץ, ובתגובה טען ש־350 שקלים בלבד לכל הסיפור. הוא ביקש להיפגש ולקבל את התשלום באותו יום, והסכמתי. נפגשנו. מפה לשם, דקל אמר לי שהוא מלמד קרב מגע, ולא ראיתי בכך משהו חשוד". 

היא ציינה כי בעבר עברה תקיפה מינית והוסיפה כי "יש פה אלמנט של האשמה עצמית, איך לא זיהיתי שמדובר בתקיפה נוספת. הוא נישק אותי ואז הראה לי איך להגן כדי שזה לא יקרה לי. דקל הכניס לי ידיים לחזייה, ואז הראה לי איך לא נותנים לזה לקרות. מהר מאוד זה הגיע למצב שהוא אפילו מכריח אותי להכניס את ידיי לתוך איבר המין שלו, ולא הסכמתי. הוא ניסה כמה פעמים ולא הצליח, דחף את היד בכוח ולא הצליח. דקל ביקש ממני להכניס את ידיו מתחת לתחתונים שלי, כדי להראות לי שוב איך לא מגיעים למצב כזה. ניסיתי להתנגד ולהוציא את הידיים שלו מהתחתונים שלי, וכשניסה להכניס את ידי לאיבר מינו בכוח, דחפתי אותו. הוא ניסה כמה פעמים ובסוף התייאש".

"זה נמשך משהו כמו שעתיים וחצי. לא עשיתי כלום כי באותו רגע לא חשבתי שמדובר בתקיפה מינית. אני מבינה שזה קרב מגע ולא מעבר. זה היה נראה לי לא נוח ונעים לעשות זאת, ואמרתי לשאת זה אני לא עושה. בסוף מלהכניס את ידי לאזורים אינטימיים שלו, בסוף זה לא קרה. אמרתי לו שאני לא מוכנה ופה זה עובר את כל הגבולות", העידה ש'.

עוד היא סיפרה כי היא הבינה שהדרך לצאת מהאירוע היא לתת לו להימשך בלי לעורר חשד מצידו של החשוד בעבירות מין: "סיימנו באזור 02:30 לפנות בוקר, הוא ליווה אותי, וכששאל איך היה אמרתי שבסדר, כי לא רציתי לתת לו תחושה לא נעימה. לא רציתי שירגיש שמשהו לא נוח ולא נכון. תיכננתי ללכת להגיש תלונה במשטרה אחרי שזה היה נראה לי באמת חשוד ומוזר". 

את התלונה הגישה ש' ביום בו פורסם מעצרו של ששונקר, לאחר ששמעה מהן העבירות המיוחסות לו: "אמא שלי סיפרה לי שהוא נעצר, הלכתי לבד לתחנה באשדוד להגיש תלונה. המשטרה פתחה קו חקירה מיוחד עם מספר טלפון, וביקשה לפנות לעוד נשים שנפגעו ממנו להגיע ולהגיש תלונה"

"אחותי מצאה עליו כתבה והבנתי שמשהו לא בסדר", טענה המתלוננת, שהסבירה כי ניסתה לעמת את ששונקר עם הדיווחים על כך שהפיץ מחלות ביודעין, אך הוא טען כי מדובר באחיו התאום ולאחר מכן שמדובר באקסית שמנסה לנקום בו דרך התקשורת: "לא האמנתי כמובן. אחותי ראתה שמדובר באדם שישב חמש שנים בכלא על הדברים האלו".

בסיום השיחה , אמרה ש' כי המדינה לא עושה מספיק עבור נפגעות ונפגעי תקיפה מינית, ולא מעניקה להם את רשת הביטחון שלה ציפתה לאחר התקרית. "אין דרך להרגיש מוגנת כיום, לא משנה לאן אני הולכת. הסיוט שלי כל לילה זה לחלום שגברים אונסים אותי בחלום, או פיזית לראות שמישהו יבוא אליי מאחורה ברחוב ויאנוס אותי. אין לי סיבה לחשוש מהידבקות מדקל, אבל בגלל שהחשדות נגדו כוללים הדבקת נשים בנגיף ה־HIV, אז למרות שהוא לא עשה לי משהו שיכול להדביק, אני עדיין הולכת להיבדק. מהסיפורים מתברר שהוא אנס נשים ושהוא ידע שהוא חולה. הוא אדם חולה מין".

 "עד היום אני הולכת ברחוב בפחד, ולא מתרחקת מהבית בשעות מאוד מאוחרות. כנשים, אין לנו את האופציה להתמגן ולהרגיש בטוחות ברחוב", סיכמה.