במשרד החינוך ובמשטרה חוקרים חשד כי הנער בן ה-15 ששמו נקשר בעבירות אונס ותקיפה מינית של מספר תלמידות בשני בתי ספר שבהם למד, קשור לאירוע נוסף מבית ספר שלישי שבו למד קודם לכן, ושעד כה לא היה ידוע לא למשטרה ולא למשרד החינוך.

בחופשת החנוכה הגיעה נערה, תלמידת אחד התיכונים בתל אביב והתלוננה כי נפלה קורבן, זאת בתום מסיבה בה בילו. יודגש כי לא מדובר באירוע שהתקיים בתוך שטח בית הספר. הנערה הגיעה מלווה באביה לתחנת משטרת מרחב ירקון ומסרה פרטים אודות האירוע החמור. בשל העובדה שהנער טרם נחקר, לא ניתן להרחיב בפרטים בשלב זה.

נציין כי טרם הגשת התלונה התקבל דיווח במשרד החינוך. תוך כדי חקירת המשטרה ותחקיר משרד החינוך עלה חשד לאירוע נוסף שהתרחש בבית ספר אחר שבו למד התלמיד קודם לכן, ובגינו הוא עבר לבית הספר בו הוא לומד היום. גם בגלל האירוע הקודם הוגשה תלונה, אולם בכך לא הסתיימה הפרשה, שכן מסתבר עתה, כי אותו קטין נחשד באירוע נוסף, שלישי, בבית בספר אחר שבו למד קודם.

מוקדם יותר דווח כי, מרחב ירקון במשטרה מנהלים חקירה סמויה בכוונה לעצור לחקירה את התלמיד החשוד בביצוע עבירות מין חמורות במספר תלמידות מהמוסד החינוכי היוקרתי שבו הוא לומד בתל אביב, עליהן פורסם לראשונה ב-103FM. 

במשטרה ממעטים בפרטים ומסרבים להתייחס לנושא בעקבות העבודה שהחשוד טרם נחקר. למעריב נודע כי מדובר בעבירות אונס ועבירות מין נוספות שביצע, לכאורה, התלמיד במספר הזדמנויות במספר תלמידות באותו מוסד. מדובר בנערים הלומדים בכיתה י'. האירוע החמור הכה בתדהמה הן את הנהלת המוסד החינוכי, התלמידים וכמובן ההורים שילדיהם משתייכים לאותו מוסד נחשק ויוקרתי. 

מהתלונות שהגישו מספר תלמידות עולה כי התלמיד הוביל אותן למקום שעל פרטיו לא ניתן להרחיב בשלב זה, ושם, תוך שהוא נועל כל אחת מהן יחד איתו, הוא כפה את עצמו עליהן ואנס אותן, לכאורה. 

המשטרה מתכוונת לעצור את החשוד ובהמשך לבצע את הארכת מעצרו, על מנת להשלים את החקירה. חשוב להדגיש כי האירועים לא התרחשו בתוך כותלי המוסד החינוכי, אלא מחוצה לו ולא בשעות הלימודים.