במרחב ירקון במשטרת ישראל מנהלים חקירה סמויה בכוונה לעצור לחקירה את התלמיד בן ה־16 החשוד בביצוע עבירות מין חמורות במספר תלמידות בבתי ספר יוקרתיים בתל אביב. כתבת החינוך של "חדשות 12" יעל אודם התייחסה לפרשה שנחשפה לראשונה ב-103FM. בשיחה עם ענת דוידוב אחר הצהריים (רביעי) בתוכניתה "איפה הכסף?" אמרה אודם כי הנער החשוד במעשה טרם נחקר. 

"הוא בכיתה ח' ועבר מבית ספר אחד, שבו היה ילד בעייתי אבל מהסוג הקשה ביותר עם עבירות אלימות וסמים", ציינה אודם. מיד לאחר מכן התייחסה לכך כי האירוע התרחש בתוך כתלי בית ספר שנחשב ליוקרתי בעיר. "אנחנו אומרים יוקרתי וזה אומר שהוא כנראה ממשפחה טובה", יחד עם זאת סייגה ושאלה: "האם המשפחה הזו יודעת להיות הורים ולהחזיק עם הילד? האם יש לו בעיות אחרות שהוא מתמודד איתן?". 

בהמשך, כתבת החינוך תיארה את השתלשלות האירועים: "הנער הגיע לבית ספר אחר, שם הוא משתלב חברתית ובקיץ האחרון הוא תוקף מינית או אונס את אחת הילדות שלא מוציאה את הסיפור החוצה". לדבריה, אותה נערה טופלה במשפחתה על ידי אנשי מקצוע, וביקשה להנמיך את הלהבות ולא לחשוף את עצמה, ובכך לא פרטי האירוע לא הועברו לטיפול פלילי. 

"כמה ימים לפני חופשת החנוכה האחרונה הוא שוב מטריד או אונס תלמידה מבית ספר אחר בעיר", המשיכה אודם, "זה קורה בבית פרטי במהלך מסיבה. היא משתכרת והוא הולך לישון איתה באחת המיטות בבית וקורה מה שקורה. המשטרה בודקת את זה והיא זו שתכריע בחומרת המעשים".

באשר לשאלה היכן עומדות התלונות במשטרה, השיבה אודם: "עכשיו כשהסיפור עם הנערה האחרונה נחשף, הסיפור מתפוצץ וההורים של אותה נערה מגיבים מאוד בחומרה". לדבריה, העובדה שההורים של המתלוננת השנייה הלכו והגישו תלונה במשטרה, הובילו את הנפגעת הראשונה להגיש גם היא תלונה ולכן במשטרה ישנן עכשיו שתי תלונות. "הנער טרם נחקר, אנחנו יודעים שבמהלך היום הגיעו ילדים רבים להיחקר ולתת עדות. המשטרה מאוד מפחדת מזיהום של החקירה ולכן היא הנחתה את אנשי בית הספר לא לשוחח עם כתבים ולא לצאת לתקשורת", הוסיפה וציינה כי המשטרה גם חוקרת את הילדים ששהו באותה מסיבת בית בחופשת החנוכה. 

על הטענה כי מנהלי בתי הספר החלו לעדכן את המורים במתרחש, רק לאחר החשיפה של הפרשה בתקשורת, אמרה אודם: "אני חושבת שהם פשוט לא ידעו עד אתמול. כל הגשת התלונה על ידי המשפחות נעשתה במהלך החופשה, אני לא בטוחה שערבו את שני המנהלים השונים כי האירועים לא קרו בשעות בית הספר אלא בשעות שלאחר מכן, אני לא יודעת כמה הם היו מודעים. המנהל של המקרה האחרון שיתף אתמול את המורים והמשטרה מאוד כועסת על כך". 

בסיכום דבריה, אמרה אודם: "הרבה פעמים אנחנו נותנים למערכת החינוך משקל גבוה יותר ממה שהיא יכולה לשאת ואנחנו צריכים לקחת אחריות בבית על הילדים שלנו".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm