גיא פלג וניסים משעל סיכמו הבוקר (חמישי) את השבוע הראשון של חקירתו הנגדית של ניר חפץ, במסגרת תיק 4,000. פלג טען בפתח התוכנית ב-103FM כי "הסנגורים של נתניהו לא הצליחו לפורר את תזת התביעה". הוא הסביר: "במהלך השבוע התרחשה החקירה הנגדית, זאת אומרת, שנכון לשאול את השאלה האם עורכי הדין של נתניהו צברו נקודות משמעותיות השבוע והצליחו לפורר במשהו את תזת התביעה המרכזית בתיק 4,000, ולשיטתי התשובה היא לא". 

"יש הרבה רעשי רקע, והם מתגברים מאוד כשמדובר באיש מומחה לתקשורת שמבין מה יתפוס את הכותרות", הוסיף הפרשן הבכיר, "אבל כשאתה מוריד את רעשי הרקע, בסופו של יום המקום של חפץ בתיק 4,000 הוא לספק שלוש נקודות".

"הנקודה הראשונה היא להוכיח שבניגוד לטענת נתניהו כאילו הוא לא עסק מעולם בענייני רגולציה", הוסיף, "חפץ העיד על מסמך שהעביר מאלוביץ' לנתניהו, ועל פגישה ביניהם בעניין הזה, שהוא תיווך בה ונוכח בה בתחילתה". פלג המשיך: "הנקודה השנייה היא הרגע בעדותו של עד המדינה, שהזכיר את פגישת השיבוש, שמעידה על חשש גדול של שאול ואיריס אלוביץ' מפני מה שאמור להתגלות". 

"נקודה נוספת היא שחפץ צריך להעיד בתיק 2,000 על האווירה שקדמה לאותן שיחות מוקלטות, והדברים האלה נותרו בעינן", סיכם הפרשן המשפטי הוותיק.