גולן יוכפז וענת דוידוב, שדרי 103FM, שחשפו את פרשת הנער החשוד בעבירות מין בתיכון יוקרתי בתל אביב, שוחחו היום (חמישי) עם רון קופמן על ההתפתחויות האחרונות בפרשה, כולל מעצרו של התלמיד.

בראשית השיחה, קופמן ציין כי "הנער נעצר והורי התלמידים זועמים למרות שזה לא נעשה בכותלי בית הספר". יוכפז השיב כי "הסיפור מעלה שאלה מעניינת".

הוא הסביר: "יש פה שתי שאלות מעניינות. ראשית - רמת הדיווח, הנער הזה עבר בין בתי ספר בשנים האחרונות והעבירות שלו לכאורה התגלגלו בין בתי הספר בלי שהמנהלים עדכנו אחד את השני. זו סוגייה אחת שצריך לטפל בה וגם לא כל כך ברור עד כמה עדכנו את משרד החינוך והעירייה בדרך".

יוכפז ציין את הסוגייה השנייה שעולה מהפרשה, והיא מורכבת יותר: "ברגע שאירועים כאלו קורים בסביבת בית הספר, או במעורבות של ילדים מתוך בית הספר, מה צריך לדעת הצוות החינוכי, ומה ההורים ששולחים את הילדים שלהם לבית הספר צריכים לדעת, כשיש פה שאלה שצריך להגן גם על הבנות שהותקפו וגם על זהותו של הנער החשוד. נדמה לי שהפרשה שלו של התקיפות המיניות בתוך בתי הספר בתל אביב מציפה את שתי השאלות האלו".

קופמן ציין כי "הטיפול יהיה על ההורים", ותהה: "לאן הולכים מכאן?". דוידוב השיבה לו: "ממה שאני שומעת, ההורים בשני בתי הספר מבולבלים, המורים והמורות וגם הילדים והילדות מבולבלים. אף אחד לא עידכן אותם. המנהלים בשני בתי הספר ידעו וככל הנראה שתקו, יכול להיות שמשרד החינוך, אני זורקת כאן משהו באוויר, ידע ואמר למנהלי בתי הספר לא לדבר".

"מהרגע שהפרשה הזו פרצה, וטוב שהיא פרצה, הילדים, הילדות, המורים והמורות לא ידעו שום דבר. הילדים באו ושאלו את המורים מה קורה פה ואין להם תשובות. זה מאוד חמור בעיניי", סיכמה, "אני אמרתי אתמול שאני מעריכה שזה רק קצה הקרחון ואנחנו נמשיך ונטפל בזה כמו שצריך".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו, 103fm