פרשת החשד לאונס בתיכון בתל אביב: ענת דוידוב, המגישה בתוכנית הרדיו 103FM, שם נחשפה לראשונה הפרשה, פרסמה אמש (שישי) כי אחת התלמידות שהתלוננו במסגרת הפרשה נגד הנער החשוד, שיתפה פוסט בו נכתב: "לא ידעתי אם לדבר או לא".

דוידוב שיתפה ציטוטים מהפוסט אותו פרסמה הנערה: "האנס שלי מסתובב במסדרונות בית ספרי. האנס שלי מדבר עם החברים שלי. האנס שלי גר בעיר של שנינו, הוא חולק איתי אוויר. והוא לא רק שלי, הוא של עוד כמה בנות".

"באוגוסט 2020 הוא נכנס לחיי. הייתי אז אחרת: שקטה, קצת מופנמת, בודדה ומאד מאד תמימה. בחיים לא ראיתי פורנו, הוא שבה אותי בקסמיו ובשקריו. האנס שלי אף פעם לא ישן, ואני תמיד הייתי עייפה", כך צוטטה. "הוא תמיד היה מתרוצץ בצדדיי, מעליי ומתחתיי. הרגשתי הכל. הידיים שלו עברו בין כל אבריי. עד שזה נהיה אגרסיבי יותר".

"עד אותו רגע הצלחתי לשמור על מעט תמימות. ואז הרגשתי כאב, כל כך כאב לי. ביקשתי שיפסיק, אבל הוא לא הפסיק. האנס שלי אמר לי שהוא אוהב אותי וביקש סליחה. אבל אז זה קרה שוב".

אחת המתלוננות הנוספות, מ', העלתה אמש פוסט בו שיתפה במקרה הקשה שאירע לה, אך מאוחר יותר מחקה אותו משום שלדבריה החקירה עוד מתנהלת. בשיחה עם וואלה! הדגישה מ' כי היא "מצטערת על שאר הבנות שעברו הטרדה או אונס מצד אותו הילד", והעבירה ביקורת חריפה על התנהלות המדינה בנוגע לתלונות.

"אני עוברת המון לילות ללא שינה, לא מצליחה לאכול, כאבי ראש ופלאשבקים שלא מפסיקים לרוץ לי בראש. איך ממשיכים לחיות אחרי שמישהו בחר לקחת את החיים שלי ולשנות אותם?", שיתפה את מצוקתה.

בפוסט שהעלתה מ' היא כתבה: "בשעה 6:00 נאנסתי. מוזר להגיד את זה בקול ולדבר על זה פתאום, לא חשבתי לכתוב פוסט אבל הרגשתי שאני חייבת. אני ישנתי והוא נגע בי, התעוררתי מהמגע שלו והתחלתי להבין מה הולך לקרות. אני לא ילדה שקטה בדרך כלל ותמיד הכנתי את עצמי שאם דבר כזה יקרה איך להגיב ומה לעשות, אבל כשזה קרה הבנתי שזה לא כזה פשוט".

"קפאתי", שיחזרה מ'. "אמרתי לו שאני לא מרגישה טוב ושיפסיק אבל לו זה לא הזיז. אף אחד לא הכין אותי לרגע של אחרי. מה עושים, איך מתמודדים, למי אומרים או שבכלל שותקים". לטענתה, החשוד אנס אותה בבית של ידיד משותף של השניים, בעודה שיכורה: "הוא ניצל את ההזדמנות, הוריד את המכנסיים ועשה את זה. צרחתי מבפנים וניסיתי להתרחק ממנו כדי שיבין שאני לא רוצה, אבל כל פעם שהתרחקתי הוא חזר".

כזכור, ביום חמישי האחרון נעצר הנער במסגרת החשדות נגדו, והובא לבית משפט השלום לנוער בעיר, שם הוארך מעצרו עד ליום ראשון. נציין בנוסף כי על כל פרט מפרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום.