רצח נוסף בחברה הערבית: המשטרה פתחה הבוקר (רביעי) בחקירת נסיבות אירוע ירי בלוד, בו נורה למוות מוחמד אזברגה, תושב המקום בן 48לחייו. במשטרה מעריכים כי מדובר בהמשך מאבק הכוחות והיריבות העקובה מדם בין משפחות אזברגה לאבו צעלוק.

הבוקר הגיע אזברגה, המשמש כנהג אוטובוס, לאוטובוס שלו, ומיד כשעלה על ההגה והחל בנסיעה חסם את דרכו, כך על פי ההערכה, רכב פרטי שממנו בוצע ירי לעבר קדמת האוטובוס. כתוצאה מהירי הוא נפצע באורח אנוש, ובהמשך, כאמור, נקבע מותו. במשטרה מעריכים כי המחסלים ארבו לקורבן, ובעת שפתח בנסיעה הפתיעו אותו וגרמו למותו.  

החקירה נפתחה במשטרה עם קבלת הדיווח במוקד 100 בדבר אירוע הירי בעיר. שוטרי תחנת לוד פתחו בביצוע סריקות אחר מבצע העבירה לצד איסוף ממצאים בזירה, לבחינת הרקע והנסיבות.

פראמדיקית מד"א ירדן קוריאט, שהגיעה לזירת האירוע, סיפרה: "הפצוע שסבל מפצעי ירי בגופו היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

כזכור, היריבות בין משפחות אזברגה ואבו צעלוק גבתה מחיר דמים בעבר. אחד האירועים הזכורים ביותר הוא חיסולו של הנער עמר אבו צעלוק בן ה-15, שנורה למוות במהלך מרדף בכביש 6 בדצמבר 2020. בפברואר השנה הגישה פרקליטות מחוז מרכז כתבי אישום נגד מואמן אזברגה (21), אנס אזברגה (24), חסן אזברגה (28), מוחמד אזברגה (24) ועומר אזברגה (30) בגין רצח בנסיבות מחמירות של הנער. 

על פי כתב האישום, אביהם של שניים מהנאשמים, סלמאן, נרצח בבוקרו של אותו היום, ובני המשפחה חשדו בבני משפחת אבו צעלוק באחריות לביצוע הרצח. הנאשמים קשרו קשר להוציא לפועל את תכנית הרצח ולשם כך הצטיידו בטלפונים סלולריים, מכשירי קשר, כלי נשק, תחמושת ורכבים רבים.