מעצרו של הקטין בן ה-15 החשוד באונס בבתי הספר התיכוניים בתל אביב הוארך היום (רביעי) על ידי בית המשפט השלום בתל אביב בארבעה ימים. כמו כן ישנו צו איסור פרסום על כל יתר פרטי הפרשה.

על פי החשד, התלמיד עבר בין שלושה בתי ספר שונים, והוא חשוד באונס ובתקיפות מיניות של מספר תלמידות מבתי הספר התיכוניים. אחת התלמידות מבתי הספר בתל אביב אף טענה בראיון מסוף השבוע האחרון כי "החשוד הסתובב חופשי בבית הספר", והמקרים המדוברים אירעו לפני מעל שנה.

עו"ד חיים אוחנה, פרקליטו של הקטין נמסר: "מעצרו של הקטין הוארך פעם נוספת, במטרה לאפשר למשטרה לסיים את פעולות החקירה המרכזיות בתיק, לגבש את ממצאי החקירה ולבחון אותם לאור שלל הגרסאות שנאספו על ידה. מבחינתו של הנער החשוד, מדובר בתוצאה קשה המשליכה באופן ישיר על מצבו הנפשי ואין ספק כי מדובר בסיטואציה מטלטלת, אשר נותנת ועוד תיתן את אותותיה הקשים למשך זמן רב".

השופטת טובה פרי הבהירה בהחלטתה: "על כל הצדדים לדעת כי מדובר באיסור פרסום גורף של כל פרט מהחקירה: פרט אשר יכול לחשוף שם או זהות של מי מהמתלוננות, איסור פרסום גורף של כל פרט הקשור לזהותו של החשוד, וכל דבר אחר אשר עלול לחשוף את זהותו. מובהר כי הדיון על פי חוק הנוער מתבצע בדלתיים סגורות ויש איסור מוחלט על הדלפה או פרסום של כל פרט מהחקירה".