הפרקליטות דורשת לגזור עונש של 24 שנות מאסר על אביעד משה, שהורשע בניסיון לרצוח את רעייתו שירה איסקוב. במהלך הדיון בבית המשפט המחוזי בבאר שבע שדן היום (חמישי) בטיעונים לעונש, ביקשו בפרקליטות "להציב רף חדש של ענישה".

כזכור, במסגרת כתב האישום נגד משה, הוא הואשם בניסיון רצח אשתו ופציעתה באורח אנוש בערב ראש השנה בשנה שעברה בביתם שבמצפה רמון. "הנאשם פעל בקור רוח ובשיטתיות אכזרית והתעלם מבכיו של בנו הפעוט".

עוד עלה כי לאחר ששירה הביעה את רצונה להתגרש ממשה ולהעביר את החג יחד עם בנם בן הפעוט בבית הוריה, הנאשם תקף אותה באכזריות מספר רב של פעמים באמצעות מערוך עץ שבו השתמשה לצורך הכנת חלות לחג, חנק אותה בצווארה ודקר באמצעות סכין מטבח משוננת עם להב באורך של כ-10 ס"מ כ-20 דקירות בכל חלקי גופה. כל זאת כשלצידה ילדם הפעוט, בן פחות משנתיים, שצפה במחזה מבועת.

מיד לאחר ההרשעה, איסקוב סיפרה לתקשורת כי בנה, חזר לדבר לאחרונה, אך הדגישה כי הוא בעיכוב שפתי. היא נתנה התייחסותה לפסק הדין שניתן באשר להתעללות בבנה ואמרה: "זה שהכירו בזה - זה כיף אדיר. פשוט מדהים, משמח שהצדק נעשה". כשנשאלה באשר לציפיותיה מגזר הדין, השיבה: "אני מצפה שיקבל את העונש המקסימלי שקבוע בחוק".