חשד לרצח: מוחמד בראנסי, צעיר בן 25 מטייבה, נורה למוות הלילה (בין חמישי לשישי) בפתח ביתו בעיר. צוותי מד"א שהגיעו למקום פינו אותו לבית החולים מאיר שם נקבע מותו והמשטרה פתחה בחקירה. בראנסי הוא הקורבן ה-122 מאז תחילת 2021 בחברה הערבית.

המשטרה ביצעה סריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה ע"י חוקרי המז"פ במסגרת חקירה שנפתחה. הערכת המשטרה היא כי הרקע לאירוע הינו פלילי וכי המניע הוא סכסוך בין עבריינים. על פי חקירה ראשונית, הוא ישב ברכב שלו, ממש בפתח הבית. הוא הבחין ברכב שהגיע ובו ככל הנראה חשוד אחד או יותר. הקורבן מוחמד איברהים בראנסי, זינק מהרכב החוצה כשהוא מנסה להימלט מהמתנקשים. 

אולם, למעלה מ-10 יריות שנורו לעברו גרמו לפציעתו האנושה. הוא פונה על ידי אמבולנס של החברה הערבית לבית החולים מאיר שם נאלץ הצוות הרפואי בתום ניסיונת החייאה לקבוע את מותו.

כוחות גדולים של המשטרה ממרחב שרון הגיעו לזירה ופתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע, כאשר הרקע הוא פלילי ועל פי הערכה של החוקרים, מדובר בחיסוך במסגרת סכסוך בין עבריינים. חוקרי המעבדה לזיהוי פלילי (מז"פ) אוספים ממצאים מהזירה ובמקביל נערכות סריקות נרחבות שמבצעים צוותים של שוטרים בניסיון להתחקות אחר היורים. 

החוקרים והבלשים מנסים לאתר מצלמות אבטחה במטרה לזהות חשודים ולבחון את השתלשלות האירוע ודרך הימלטות הרכב ממנו נורו היריות. 

ממשפחתו של בראנסי החלו בקריאות זעם לעבר השוטרים שהגיעו למקום, אולם חשוב להדגיש כי חרף פעולות רבות של המשטרה במטרה לאתר אמצעי לחימה (אמל"ח) המצויים בידי גורמים עבריינים בניגוד לחוק וניסיונות לתפיסת נשק, ככל הנראה, מדובר בסכסוך בין עבריינים בחברה הערבית שם האצבע קלה על ההדק ולראייה מספר עצום של קורבנות מאז תחילת השנה בחברה הערבית.