המשטרה נערכת להגיש מחר (ראשון) הצהרת תובע נגד הקטין בן ה-15 החשוד בביצוע אונס ועבירות מין בתלמידות קטינות איתן הוא לומד באותו מוסד חינוכי יוקרתי באזור תל אביב. הצהרת התובע תתייחס לשש נערות שונות שהתלוננו במשטרה אודות מעשיו של החשוד.

חוקרי מחלק הנוער של מרחב ירקון במשטרה אמורים להגיש מחר בבית משפט השלום לנוער בתל אביב הצהרת תובע החתומה על ידי הפרקליטות בנוגע לקטין החשוד כי ביצע עבירות מין, מעשי אינוס ומעשים מגונים בתלמידות איתן למד בשני בתי ספר שונים. 

נציין כי תחילתה של החקירה בתלונה שהגישו קטינה ואביה בטענה כי הקטין ביצע בה עבירות מין בתום מסיבת חנוכה. במסגרת התלונה סיפרה הקטינה כי לאחר המסיבה בעת שהייתה תחת השפעת אלכוהול לקח אותה הקטין לבית חברים ושם לדבריה ביצע בה עבירות מין בניגוד להסכמתה. 

במהלך החקירה ובעקבות פרסום הפרטים הגיעו למשטרה חמש קטינות נוספות שסיפרו על דפוס פעולה דומה. בכל המקרים מדובר בקטינות שניהלו לכאורה קשר אישי עם החשוד ובשלב מסוים הפכו לטענתן קורבן למעשים מיניים שביצע בהן.

החשוד כאמור מכחיש בחקירתו את החשדות המיוחסים לו וטוען כי לא כפה על אחת מהנערות יחסים מיניים וכי במקרה שבהם התקיימו יחסים שכאלה הם התנהלו בהסכמה.

פרקליטו עו"ד מתן אוחנה טען, כי הוא מאמין שהחקירה תוביל למצב שבו המשטרה תגיע למסקנה המתבקשת לפיה הקטין לא ביצע עבירה. לדבריו מצבו של הקטין ובני משפחתו קשה מאד והוא מצפה לשחרורו.

נבהיר כי הצהרת תובע מלמדת על כוונת פרקליטות מחוז תל אביב להגיש נגד הקטין כתב אישום חמור כבר בימים הקרובים ובינתיים ייתכן והמשטרה תבקש להאריך את מעצרו במספר ימים נוספים.