תושב צפת בן 18 ותושב ירושלים בשנות הארבעים לחייו נעצרו בחשד למעורבות בתקיפתו של ח"כ מאיר פרוש ובאירועי אלימות נוספים שכללו גזיזת זקנים לרב בחודשים האחרונים בירושלים, כך הותר הבוקר (רביעי) לפרסום. כמו כן, במסגרת החקירה במשטרה, נבדקים חשדות למעורבותם של שני החשודים שנעצרו באירועים נוספים.

מעצרו של החשוד בן ה-18, שנעצר בראשית השבוע בחשד שבשני מקרים שונים תקף וגזז את זקניהם של רב וח"כ פרוש, הוארך ביממה. החשוד השני, הובא הבוקר לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט השלום בירושלים.

כזכור, בתחילת חודש ספטמבר האחרון התקבל דיווח במשטרה כי חבר הכנסת מיהדות התורה הותקף בסמוך לביתו בירושלים. על פי החשד, שני חשודים תקפו את פרוש ונמלטו מהמקום והוא אינו נזקק לטיפול רפואי.

כוחות משטרה הגיעו למקום ופתחו בחקירה, תוך ביצוע סריקות באזור אחר החשודים. לדברי פרוש, שני אנשים הגיעו מולו וניסו לגזוז לו את הזקן עם מספריים. הוא התנגד והצליח לחמוק מהם. גוברת ההערכה שמדובר בתוקפים דתיים.

באותו החודש, נפתחה חקירה נוספת במשטרה לאחר שאלמונים שפכו חומר בלתי מזוהה בכניסה לביתו של ח"כ פרוש, אשר גרם לריח חריף ועורר את חשדם של מאבטחי חבר הכנסת שמיהרו לדווח על כך למשטרה. במקביל לכך, ימ"ר ירושלים פתחה בחקירה בחשד להטרדה ותקיפה באיומים כלפיו.