אלירן מלול שרצח את רעייתו מיכל סלה ז"ל, קיבל היום (ראשון) עונש של מאסר עולם. לילי בן עמי, אחותה של סלה ז"ל, שוחחה על כך עם בן כספית ופרופסור אריה אלדד בתוכניתם ב-103FM. "יש תחושה של נשימה עמוקה, של סוף פרק מאוד ארוך", שיתפה. 

עוד אמרה בן עמי כי השנתיים האחרונות היו מפרכות עבורה ועבור משפחתה. "הן היו מטלטלות עם הרבה אי ודאות שעכשיו הגיעו לסיומן. עכשיו אנחנו יודעות מה גזר הדין", ציינה. "היום הוא עובר מהמעצר לכלא, זה קצת מנחם. זה ניחם את כל המשפחה", הוסיפה. 

על התנהלות המשפט אמרה: "לא היו לנו שום ראיות. בצד של התביעה והפרקליטות היו למעלה מ־30 עדים ובצד שלו הוא היה העד של עצמו. הוא גם הכפיש את אחותי וזה היה מאוד לא קל. בתקופה שאחותי נרצחה שונה החוק שהיה בעבר. רצח זה רצח וזה מאסר עולם, זה שונה לשתי דרגות של רצח ואנחנו קיוונו שיפסקו רצח בנסיבות מחמירות כדי שהוא יקבל מאסר עולם. וזה קרה, זה אל היה מובן מאליו, לא זה היה חד משמעי. פסק הדין הוא תקדימי. לא מובן מאליו שאדם שרוצח את בת זוגו זה רצח בנסיבות מחמירות בחוק הישראלי".

על ההתנצלות של מלול מול בתו והוריה של מיכל, אמרה בן עמי: "את הבת של מיכל מגדלים ליאת וירדן, מבת בכורה של מיכל היא הפכה להיות בת רביעית שלהם. היא מקבלת המון אהבה ויש לה ילדות מאושרת, היא גדלה להיות ילדה חזקה. היא עברה דבר שאי אפשר בכלל לעכל אותו ובהיבט הזה ההתנצלות של אלירן היא באמת מהפנים אל החוץ - אין לה שום משמעות.

עוד סיפרה כי בתה של מיכל מקבלת ליווי מקצועי מיום הרצח ועד היום. "אנחנו לא יודעים מה עבר עליה בכל אותן שעות כי הוא מסרב לספר. אנחנו לא יודעים אם היא אכלה, מה היא ראתה וגם על מיכל הוא לא מספר מה באמת קרה, הוא טוען שהוא לא זוכר", אמרה. "הדבר היחידי שהוא זוכר זה רק הכפשות, לא רק שהוא רצח אותה הוא גם מכפיש אותה", הוסיפה.

בנוסף, בן עמי התייחסה לסימני האזהרה של נשים בזיהוי זוגיות אלימה. "אם יש ספק אז אין ספק. אם יש לך תחושת בטן, גם אם זו אחותך, לפנות אליה לדבר איתה. אישה שנמצאת שם מפחדת ולא מאושרת", הסבירה. "אסור לעולם להיפרד לבד, להתקשר 118 ולקבל אבחון ואז ליווי. להקשיב לתחושת הבטן. אם את הולכת על ביצים בתוך הבית שלך יכול להיות שאת בסכנה, את לא אמורה לפחד מבן הזוג שלך וללכת על ביצים בתוך הבית שלך", סיכמה. 

סייעה בעריכת הכתבה: שני רומנו 103fm