כחודש לאחר התחקיר שפורסם בכאן 11 והוביל לתלונות במשטרה, אתמול פורסמה נוספת נגד איש התקשורת גל אוחובסקי בגין תקיפה מינית לכאורה. עומרי פיינשטיין, מקים מיזם "תורנו" ושותף בתחקיר המקורי, שוחח הבוקר (חמישי) עם גדעון אוקו ב-103FM על הפרשה.

"אני לא מעורה בכל הפרטים, אני כן יכול להגיד שמדובר במקרה של מטפל, כמו התלונה הראשונה שהוגשה, מטפל שבעצם ראה את התחקיר ובעקבות התחקיר החליט לגשת למשטרה. מדובר במקרה שלא חלה עליו התיישנות, מהשנים האחרונות. בעצם מקרה שלכאורה מצביע על דפוס ואני מקווה שהמשטרה תחקור את זה לעומק", פתח פיינשטיין את דבריו.

בהמשך אמר כי שוחח עם ג', נושא העדות החדשה: "כן, אני בקשר עד עכשיו עם כל הנפגעים שדיברו בתחקיר, יכול להגיד על נפגעים שדיברו זה רק חלק קטן מהנפגעים לכאורה שאני יודע עליהם. זה חלק קטן מהעדויות שהגיעו אליי. מדובר במספר דו ספרתי של עדויות שהגיעו אליי עד היום. היו חלק לפני התחקיר שלא הופיעו בו וככל שהעניינים התקדמו צצו עוד ועוד. זה נראה באמת דפוס של שימוש בכוח, בצורה מאוד אגרסיבית. ניצול לכאורה של יחסי מרות. לפחות מהצד שלי הדפוס די ברור, אני מקווה שהמשטרה תבדוק את זה".

מטעמו של גל אוחובסקי נמסר בתגובה: "בהיעדר פרטים גל אוחובסקי אינו יכול להתייחס לסדרת המפגשים אשר התקיימו לדבריכם לפני למעלה מעשור. גל אוחובסקי מבקש להביע את צערו והתנצלותו בפני השותף למפגשים הארוטיים על כך שחש אי נוחות לאורך זמן ולאורך מספר מפגשים ביניהם. תאגיד השידור מודע לכך שאין דרך להגיב לטענה אנונימית בהקשר לארוע שלא ידוע אם ומתי התקיים, פרט להצהרה שהיו מפגשים רבים ולאורך זמן. מדובר בבקשה לתגובה שנועדה לצאת ידי חובה ותו לא. שיטה זו אינה מאפשרת לאף אדם הגנה מינימלית והופכת את אוחובסקי לאשם באופן אוטומטי במשפט הציבורי".

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן, 103fm