במסגרת מאבק משפטי בין בני זוג הוגשה בימים אלה לבית המשפט תביעתה של אישה נגד בעלה לשעבר על סך מיליון שקלים, בטענה שהפיץ בין משפחה וחברים, תמונות עירום וסרטוני וידיאו שלהם מקיימים יחסי מין. 

על פי התביעה שהוגשה לבית המשפט לענייני משפחה בקריות, על ידי עו"ד אריאל יום טוב, נטען כי בזמן שהשניים קיימו קשר אינטימי, הנתבע צילם תמונות עירום וסרטונים בהם הם נראים מקיימים יחסי מין וכל זאת ללא הסכמתה של התובעת.

כאמור, לאחר שהצדדים נפרדו והתגלעו ביניהם מחלוקות משפטיות, הנתבע העביר לחברים ובני משפחה תמונות עירום וסרטונים, בהם הצדדים מקיימים יחסי מין וכל זאת ללא ידיעתה וללא הסכמתה המפורשת ובמטרה לבזות ולהשפיל אותה.

עו''ד אריאל יום טוב (צילום: דניס גרצקיס)
עו''ד אריאל יום טוב (צילום: דניס גרצקיס)

התובעת גילתה זאת כאשר סרטון וידאו שבו היא נראית מקיימת יחסי מין עם הנתבע, נשלח אליה על ידי אדם אחר, שאף סיפר לה שהסרטון נשלח על ידי הנתבע. עוד נטען בתביעה כי אל האישה פנו בני משפחה וחברים ומסרו לה כי קיבלו מבעלה לשעבר סרטוני מין ותמונות עירום שלה.

בכתב התביעה נטען שהתובעת התעמתה עם הנתבע שטען בפניה שהוא רק מסתכל על התמונות והסרטונים. עוד עולה מכתב התביעה שהנתבע סיפר לבני משפחה וחברים, שכביכול הוא תפס את התובעת בוגדת בו עם אחרים, במצלמות שהתקין בדירה והציג את הסרטון שבו רואים את השניים מקיימים יחסי מין.

"הפגיעה בפרטיות התובעת הייתה בחוסר תום לב ותוך פגיעה בפרטיותה ורמיסת זכותה הבסיסית", נטען בכתב התביעה. "בפסיקת הפיצויים מבוקש לקחת בחשבון כי מדובר במסכת ארוכה של העברת תמונות וסרטונים לצדדי ג' רבים, במטרה להשפיל ולבוז לתובעת, מרגע שנשלחו לאוויר העולם הסרטונים, ספק באם ניתן יהא להשמידם והם ימשיכו להיות מועברים הלאה. התובעת תמשיך כל חייה להתמודד עם השלכות הפצת הסרטונים והתמונות. הנתבע במזיד חילל את פרטיות התובעת".

טרם הוגש כתב הגנה, עו"ד יום טוב מסר: "הגיעה העת שיידע כל אדם, שמפיץ סרטונים ותמונות עירום של אחרים, שהוא צפוי לתביעה ולתשלום פיצוי של מאות אלפים".