מנכ"ל חפציבה לשעבר, בועז יונה, הוא איש העסקים החשוד בעבירות הונאה והלבנת הון, כך הותר הבוקר (שלישי) לפרסום. הוא עוכב שלשום לחקירה בחשד לעבירות הונאת נושים, עבירות פשיטת רגל וחדלות פרעון, וכן עבירות על חוק איסור הלבנת הון.

במסגרת החקירה, עוכבו גם גם חמיו וחמותו, וזוג מכרים של בני הזוג יונה. על פי החשד, הוא פעל לאורך תקופה ממושכת, בסיוע מקורביו, להסתיר הכנסותיו ונכסיו מהנושים במהלך פשיטת הרגל וזאת, בין היתר, רשם חשבונות בנק וחברות בשליטתו על שם אחרים. ברשות לאיסור הלבנת הון ובמשטרה חושדים כי יונה העביר על שמם של חמיו וחמותו את ביתם בכפר שמריהו. 

היקף חובותיו עומד על כ-1.8 מיליארד ש"ח, ועפ"י הידוע למעריב, מדובר בהעברת נכסים בשווי של מיליוני שקלים. הארבעה שעוכבו לחקירה שוחררו עוד קודם לשחרורו של יונה בתנאים מגבילים.

כאמור, יונה הורשע בעבר בעבירות מרמה שונות, בפרשה של קריסת קבוצת חברות בניה ואף ריצה עונש מאסר ממושך. החובות שנתבעו מהחשוד במסגרת הליכי פשיטת הרגל בהם הוא מצוי, גבוהים ביותר ומסתכמים בכ-1.8 מיליארד שקלים.

עורכי הדין בעז בן צור ורון סמוראי מסרו בתגובה: "הטענות נגד מר בועז יונה הן טענות ממוחזרות שהועלו כבר בעבר. עד כה בתי המשפט לא מצאו ממש בטענות שהועלו כנגד מר יונה. מר יונה פועל כדין במסגרת ההליכים המנוהלים ופעולות הכונס הרשמי נעשו על מנת להשיג מטרה זרה ולנסות להשפיע בצורה פסולה על הליך אזרחי המתנהל בין הצדדים. הכונס הרשמי מנסה להחיות בתואנות שווא הליך פשיטת רגל הנמשך כבר 15 שנים שמזמן היה צריך לסיימו ומצורף מכתב חריף שנשלח אתמול לכונסת הרשמית".