אתמול נחשפה בוואלה! תרבות עדותו של השחקן יהודה נהרי, שבה טען כי לפני עשור הוטרד מינית על ידי איש הטלוויזיה והיוצר אסי עזר במהלך פגישה מקצועית בביתו של האחרון. נהרי התלונן במשטרה על ההטרדה הזו, אך התיק נסגר. יהודה נהרי נשלח על ידי וואלה! לבדיקת פוליגרף, ונמצא 100 אחוז דובר אמת.

לקראת פרסום העדות המצולמת המלאה של נהרי במגזין סוף השבוע של וואלה!, באתר הוצג קטע נוסף מהעדות שבה מספר השחקן ("ימים נוראים") מדוע לא התלונן במשטרה בזמן אמת אלא החליט להמתין עשר שנים. בנוסף מספר נהרי מדוע הוא החליט ללכת להשתתף בשנת 2020 ב"נינג'ה ישראל" בקשת 12 על אף שאסי עזר הוא אחד ממנחי התכנית.

למה לא התלוננת למשטרה בזמן אמת ולמה כן התלוננת שנים רבות אחר כך?
"זו שאלה טובה ששאלתי את עצמי המון זמן. מאוד קשה לעשות את הצעד הזה, ללכת להתלונן על מישהו שיש לו הרבה כוח ובסופו של דבר זה מילה שלך מול מילה שלו. יש הרבה מקרים של אנשים שהם קורבנות והמשטרה ובית המשפט לא באמת עושים צדק עם הדבר הזה כי קשה להוכיח. גם כשהתלוננתי במשטרה ומסרתי את העדות שלי - הודיעו לי בפרקליטות שהתיק נסגר למרות שהאמינו לי. אני רוצה שיתנצל ושיצטער".

בשנת 2020 הלכת לנינג'ה ישראל שאסי הוא אחד המנחים. הייתה לך התלבטות אם ללכת?
"אני מטפס מגיל צעיר ואני מאוד אוהב את התחרות הזו. היה שם רגע שבו הוא מכתיר אותי ואני יורד במדרגות ומסתכל עליו ומחייך ואומר לו 'תודה רבה'. ומה שהילד שבי רוצה זה לקחת את המיקרופון ולהגיד 'אתה אפס, אתה כלום, אתה מטריד. מאחורי הפרצוף החייכני והחיוך המזויף והמטומטם הזה מסתתר אדם נאלח".

בתוך כך, נהרי כתב היום (חמישי) באינסטגרם: "תודה מעומק הלב לכל מי שכותב לי ביממה האחרונה. אני מקבל אינספור תגובות וחיזוקים מאנשים שחוו אירועים דומים, וזו בדיוק הסיבה שהתראיינתי. המטרה היחידה היא להעלות את המודעות לנושא הטרדות המיניות וניצול מרות כדי למגר את התופעה, וחלילה לא כפעולת נקם אישית באסי עזר. לאסי אני רוצה לומר - התגובה שלך עוררה אנטיגוניזם אצלי, אך יחד עם זאת אני לא נכנס למלחמה. איש שלום אנוכי".

ח"כ יוראי להב-הרצנו (יש עתיד), המשמש כיו"ר ועדת האתיקה של הכנסת, הגיב גם הוא לחשיפת וואלה! וכתב היום בטוויטר: "דרוש הרבה אומץ כדי להיחשף ולהתלונן על הטרדה מינית, וממש לא משנה כמה זמן חלף. אני עומד לצד יהודה נהרי ומאמין לו. אפס סובלנות לתקיפות מיניות משמעותה אפס הנחות, ולא משנה כמה רם מעמדך. לא חייבים לעבור את זה לבד, מוזמנים לפנות לקו הסיוע -1203".

בחשבון הטוויטר של העבודה הצעירה נכתב "מאמינות ליהודה נהרי", וח"כ נעמה לזימי (העבודה) ריטווטה את הציוץ.