בית המשפט השלום בפתח תקווה האריך היום (שישי) את מעצרם של ההורים מהשפלה שנעצרו בחשד לגרימת מותו של בנם התינוק, בן שישה שבועות בלבד, שנמצא ללא רוח חיים עם חשד לשבר בגולגולתו. החקירה נמשכת.

כאמור, ההורים נעצרו אתמול לחקירה והובאו היום לדיון בהארכת מעצרם בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה בסיומו האריך בית המשפט את מעצרם עד ל-10 בינואר. הדיון התנהל בדלתיים סגורות לאחר שבית המשפט קבע אמש במהלך דיון חסוי כי יוטל צו אסור פרסום על אודות החקירה, למשך שבעה ימים, על מנת לא לחשוף את זהות הקורבן.

על פי גורמי רפואה, התינוק נמצא במהלך האבחון הרפואי עם חשד לשבר בגולגולתו. בהתאם לצרכי החקירה, יבוצע הליך נתיחה לקבלת ממצאים ואבחון רפואי מקיף. 

עו"ד רן אלון שמייצג את האב מטעם הסניגוריה הציבורית מסר: "מדובר במקרה טרגי, של זוג הורים שאוהבים מאוד את ילדיהם וכואבים מאוד את מותו הפתאומי והטראומתי של בנם התינוק. במקרה זה, צריך להיזהר מלקפוץ למסקנות נחפזות מהתחום הפלילי בטרם התקבלו ממצאים מהמכון לרפואה משפטית לגבי נסיבות המוות".
 
עו"ד גל וולף שמייצג את האם מטעם הסניגוריה הציבורית הוסיף: "מדובר באם מסורה לילדיה. היא נמצאת במצב קשה לאור האירוע הטראומתי שפקד את המשפחה. אנו נמתין שהמשטרה תסיים את החקירה בהקדם וההורים ישוחררו לביתם כדי להתאבל על מות בנם".