המחלקה לחקירות שוטרים הגישה היום (ראשון) לבית המשפט השלום בירושלים, כתב אישום נגד רפ"ק נאדר ראבח, סגן מפקד יחידה במג"ב. זאת, לאחר שתיעד באמצעות מצלמה נסתרת שוטרות בזמן ששהו במגורי הבנות בבסיס מג"ב.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד בת שבע אבגז, האירוע הראשון התרחש באפריל 2019, אז נכנס הקצין לחדרה של השוטרת, התקין מצלמה בכיס האפוד שלה והפעיל אותה דרך הטלפון האישי שלו. הצילום הופסק רק לאחר שהשוטרת גילתה את המצלמה לאחר שהתקלחה. במקרה אחר שאירע, רפ"ק נאדר ראבח הטמין מצלמה בחדרה של שוטרת נוספת ותיעד אותה.

החקירה נוהלה על ידי צוות ירושלים במחלקה לחקירות שוטרים. בסיומה הוגש כתב אישום המייחס לראבח עבירות של פגיעה בפרטיות, האזנת סתר שלא כדין והפרת אמונים.

ממשטרת ישראל נמסר: "אנו רואים בחומרה רבה את המקרה החריג שטופל באופן מידי. מעשים פסולים אלו, אינה מייצגים בשום צורה ואופן את המפקדים והלוחמים של החיל או את ערכיו. בהתאם, פוטר הקצין מהחיל בהליך מהיר לפני למעלה משנה. עם כניסתו לתפקיד, הגדיר מפקד מג״ב טיפול נחוש ובלתי מתפשר במקרים חמורים מסוג זה. משטרת ישראל ובתוכה משמר הגבול, העניקו וימשיכו להעניק ללוחמות את כלל המעטפת והתמיכה הנדרשת. אנחנו מחזקים את הלוחמות, עומדים לצדן ונסייע להן בכל שידרש".