בהמשך לפרסום הראשון של "מעריב": המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) הגישה היום (שלישי) לבית משפט השלום בירושלים, כתב אישום נגד אוריאן בן כליפא, שוטרת מג"ב, בגין תקיפה של צעירה, תושבת העיר העתיקה, לפני כחודשיים בירושלים, הטוענת כי היא בתו של "מוכתר". כתב האישום הוגש על בסיס תיעוד של האירוע שהועבר למח"ש.

על פי כתב האישום, לפני כחודשיים הוצבה בן כליפא באזור שער האריות בירושלים וביצעה חסימה במקום. המתלוננת ואחיה ביקשו ממנה לעבור את החסימה, אך זו סירבה. בשלב מסוים דחפה בן כליפא את המתלוננת אחורנית, על אף שביקשה שלא תעשה כך אך, זו דחפה אותה פעם נוספת. בהמשך, לאחר שאחיה של המתלוננת ניסה להתערב, השוטרת תפסה אותו בצווארון חולצתו בעוד המתלוננת ניסתה לחלצו.

עוד עלה מכתב האישום כי השוטרת תפסה את המתלוננת, משכה והסירה ממנה את החיג'אב אשר עטתה על ראשה. אז משכה לכאורה את שערותיה של המתלוננת, נתנה לה מכה מאחורי האוזן והפילה אותה ארצה.

בהמשך לכך, הצעירה הובלה אל תחנת המשטרה, כשבן כליפא אוחזת בשיערה ובצווארה. נטען כי היא חנקה את המתלוננת בצווארה וטלטלה אותה מספר פעמים, למרות בקשותיה החוזרות ונשנות של המתלוננת כי תפסיק. לאחר מכן אזקה את המתלוננת וליוותה אותה לניידת המשטרה.

כתוצאה ממעשיה, נכתב כי למתלוננת נגרמה נפיחות וסימני חבלה על צווארה. בדוח הפעולה ובהודעה שמסרה במשטרה, כתבה כי המתלוננת היא זו שתקפה אותה. בעקבות כך, המתלוננת נעצרה למשך לילה בתחנת המשטרה ונחקרה באזהרה בחשד לתקיפת שוטר. 

כתב האישום הוגש בהתבסס על סרטון מתחנת המשטרה אליה הובלה הצעירה, שם תועדה הלוחמת שהיא מכה אותה בתחנה. על פי הנטען, טרם האירוע הלוחמת ספגה השפלות בעיר העתיקה, וטענה בחקירתה כי הצעירה תקפה אותה, אולם אז הוברר כי היא נפגעה מגורם אחר. במג"ב ניסו לתת לה גיבוי בתחילה, אך כשנחשפו לסרטון המפליל הם החליטו לא להציג את עמדתם בעניין. 

אמה של השוטרת: "המערכת בגדה בילדה שלי, מח"ש נסחפה"

אמה של בן כליפא, סימה, הגיבה מוקדם יותר לכוונה להגיש נגד בתה כתב אישום, ומסרה ל"מעריב": "אני מרגישה בושה, מתביישת שזו המדינה שלי, שנתתי את הילדה שלי. אני יתומת צה"ל והאמנתי במערכת, והמערכת בגדה בילדה שלי. הילדה בסך הכל שכתה את תפקידה כראוי והייתה אמורה לקבל צל"ש ולא כתב אישום".

"איפה מפקד מג"ב ברגע האמת? בזמן שומר החומות, כשפורסמה תמונתה של בתי, המפקד חייג מהנייד האישי שלו לבתי לגבות אותה. איפה הוא עכשיו?? לא יכול להיות שמגישים כתב אישום על שריטה, כשהבת שלי היא שנחבלה. היא התנגדה למעצרה ותקפה את בתי, אבל מח"ש נסחפה".