גורמים בסביבת היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט אמרו כי אין התקדמות בנושא עסקת הטיעון בין בנימין נתניהו לפרקליטות, כך דווח אמש גיא פלג במהדורה המרכזית בקשת 12. על פי גורם בסביבתו של היועמ"ש, 'לא קורה כלום, ולא יקרה כלום'. פלג וניסים משעל התייחסו לנושא הבוקר (חמישי) בתוכניתם ב-103FM, ופלג העריך כי משפט נתניהו לא יתנהל עד סיומו.

"אני לא יודע אם אין על מה לדבר, יש הבנה שבטווח הזמן המידי עד תום כהונתו של אביחי מנדלבליט זה לא יקרה", אמר פלג והוסיף: "התחילה הידברות, אני שומע הצהרות מסביבתו של היועץ המשפטי לממשלה שלא קורה כלום ולא יקרה כלום. יש לי תחושת בטן חדה וברורה שהמשפט הזה לא יתנהל עד סיומו. מתי זה יקרה? כנראה לא בסיבוב הזה. אני לא מעלה על הדעת שיועמ"ש חדש בטווח של שבועות כבר יקבלו החלטה משפטית הרת גורל. אנשים מבינים את גודל השעה".

"התחושה שלי היא שנתניהו לא יישב ויכסוס ציפורניים ויחכה לשמוע את גזר הדין של בית המשפט בירושלים", הוסיף פלג. "קשה לי להאמין שהוא יגיע לרגע הזה".

אתה שומע מצד אחד שהפרקליטות מוכנה לסגור בעבור נתניהו לגמרי את תיק 2000, ומוכנה לרדת מסעיף שוחד בתיק 4000, ואתה אומר לעצמך, אילו אני שופט, אני אומר לעצמי, היועמ"ש - לא רעדה לך היד לפני שהאשמת ראש ממשלה מכהן בשוחד? וברגע שעשית את זה, איך אתה נכון לרדת מזה?. אתה חושב גם על מה עובר על שאול אלוביץ'. הוא שומע שמי שהוא שותפו לכתב האישום הולך אולי להודות במסגרת הסדר טיעון ביחסים פליליים ביניהם, אבל להבטיח לעצמו שהוא לא ילך לכלא. אילו אני אלוביץ' אני אומר - אני לא שומר נאמנות לאיש הזה. אני הולך להציל את עורי ולסדר גם לעצמי עסקה".