לאחר יותר משנה מאז המרדף שהסתיים במותו של הנער אהוביה סנדק ז"ל, היועץ המשפטי לממשלה החליט לקבל את המלצת מח"ש ולסגור את התיק נגד השוטרים. בן כספית ואריה אלדד שוחחו היום (ראשון) עם אברהם סנדק, אביו של אהוביה ז"ל, ששיתף בתחושות הקשות לאחר סגירת התיק.

"אנחנו נלך לבג"ץ כי הדם של הבן שלנו צועק אלינו מהאדמה. הוא זועק לצדק בחברה של עם ישראל. באנו לכאן להקים חברה מתוקנת, אבל כשאין את הזכות האלמנטרית של העמדה לדין, משהו מרגיש לא צודק", טען האב, שהוסיף לאחר מכן כי "אנחנו לא מבקשים שמנדלבליט ירשיע, אבל שלפחות השוטרים יגיעו לבית המשפט. יש כל כך הרבה שאלות לא פתורות בתיק, לא יתכן שהוא לא יגיע לבית המשפט. זו לא סתם תאונת דרכים".

אברהם סנדק סיפר בנוסף כי צילומי המשטרה מהמרדף שפורסמו בתקשורת, "הם כלל לא מזירת הניגוח, אלא צומת לפני. אם תתבוננו היטב, תראו מי הכי נוהג בפראות – הרכב המשטרתי שמתפרע מימין לשמאל. זה אפילו לא נראה כמו מחסום".

האב המשיך לטעון לאי-צדק בחקירה ושאל: "אם הטענות הן נגד המשטרה, אז איך מביאים בוחן תנועה מטעם המשטרה? איך אפשר להתחשב בזה? יותר מכך, איך המשטרה היא זו שחוקרת את עצמה? אנחנו חוששים, אבל מקווים שנזכה לצדק ושיהיה אור בעם ישראל".

סייע בעריכת הכתבה: דוד זבולוני, 103fm