הדיווח על כך שמשטרת ישראל השתמשה בתכנת הריגול פגסוס נגד מעורב בתיקים הפליליים של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, הגיע הבוקר (חמישי) לפתח תכניתם של בן כספית וינון מגל ב-103FM. השניים, אשר ידועים בכך שהם לא מסכימים על שום דבר, הגיעו פעם נוספת למחלוקת סביב הנושא.

מי שפתח את הדיון היה בן כספית, שאמר כי "שום דבר לא קורס, המשטרה יצאה שקרנית, אני מאוד מקווה שהקצינים שהודיעו ואמרו שלא השתמשו בתוכנה לא ידעו ולא שיקרו".

עוד הוא המשיך והוסיף: "אם היה שימוש, זו רעידת אדמה. לצערי הרב יש סיכוי שרק עדותו של משה פילבר תיפסל, אבל אני לא מאמין שזה יקרה. אם זה יקרה, ארכין את ראשי. התיקים לא קורסים, הם לא יבוטלו".

כספית אף טען כי "המערכות הרקובות, כמו המשילות, זה יציר כפיו של נתניהו. אנחנו לא מתרגשים מהאיומים שלך ושלכם, אני כן מאמין במערכת ואין לי ברירה, אין לי מערכת אחרת".

מגל השיב לשותפו לתכנית ותקף את המשטרה והפרקליטות: "התיק קורס אם לא פילבר, מה נשאר בלי פילבר? אין פה אקדח מעשן. זה נראה אירוע רקוב מהיסוד, אנשי החוק פשוט עוברים על החוק וזה על ראש ממשלה, את זה עושים לראש ממשלה".

"אין להם אקדח מעשן אחד מכל מה שהם עשו. אתם תעשו את חשבון הנפש שלכם שזה ייגמר במפח הנפש הנורא לדמוקרטיה הישראלית? יצרתם מוטציה עם ראש ממשלה שבגד במצביעים שלו. ברוך השם שלא נחתם הסדר טיעון. זה עוד לא נגמר, אתה תראה מה יהיה עם המשפט הזה בסופו של דבר. השחתתם את המדינה", סיכם מגל.