בית משפט השלום בראשל"צ אישר הבוקר (שני) את ההסדר שנחתם בין ח"כ חיים כץ (הליכוד) והפרקליטות, וגזר עליו שישה חודשי מאסר על תנאי וקנס בסך 75 אלף ש"ח. ח"כ כץ הואשם בקשירת קשר להשגת מטרה כשרה באמצעים אסורים, בעקבות חוק שקידם לפני כעשור לטיפול בתופעת "התספורות" במשק.

במסגרת הטיעונים לעונש נימקה התביעה את נסיבות ההסדר והבהירה כי ח"כ כץ "ביקש לקדם חקיקה ראויה. במעשיו לא דבק קלון ולא היה בהם פן של שחיתות או דופי".

ח"כ כץ בירך על ההחלטה: "בית המשפט פסק בצדק שבמעשי אין קלון. קביעה זו מצטרפת להחלטת בג"ץ לדחות על הסף טענות נגד הסדר הטיעון שנחתם. קידמתי חוק שהטיב עם כלל ציבור המשקיעים, לא היה לי או למי ממקורבי רווח אישי מהחקיקה. הודתי בלב לא קל במטרה להמשיך לשרת נאמנה את אזרחי ישראל ולשים מאחורי את העננה שליוותה אותי בשנים האחרונות וגבתה מחיר אישי וציבורי יקר". 

מפרקליטות מיסוי וכלכלה נמסר: "גילוי ושקיפות הם ערכים העומדים בבסיס עבודתם של נבחרי ציבור. עניינו של תיק זה הוא הפרת חובת הגילוי בהליך חקיקה שעולה כדי אמצעים פסולים, כלשון החוק. בית המשפט קבע כי ההסדר שנחתם עם ח"כ כץ הוא הסדר ראוי המגלם בין היתר את הודאתו של חבר הכנסת בעבירה הפלילית, ואנו מקווים כי גזר הדין יחדד את נורמות ההתנהגות המצופות מנבחרי ציבור".