הפרסומים על השימוש בתוכנת הריגול במכשירי הטלפון הניידים של אנשי ציבור מובילים, מעוררים סערה וטלטלה ציבורית גדולה. חבר ועדת המשטרה בלשכת עורכי הדין, עורך הדין פיני פישלר, התייחס הבוקר (שלישי) לדברים בתוכנית "קפאין" עם יואב מינץ ברדיו צפון 104.5FM: "מי שאחראי חייב לשבת הרבה שנים בבית סוהר. לבצע פינוי בינוי במשטרה".

"המשטרה בבעיה גדולה. היא לא יודעת להכות על חטא", אמר פישלר בפתח דבריו. השרים לביטחון פנים גלעד ארדן ואמיר אוחנה לא רצו לשמוע את האמת בפרצוף. מדובר בתיקי המודיעין ולא רק תיקי החקירה. מי שאחראי חייב לשבת הרבה שנים בבית סוהר. לבצע במשטרה פינוי בינוי".   

לדבריו, "דובר המשטרה אלי לוי לא למד את כל הטעויות של האחרים, לא רק אלי לא למד אלא גם המפכ״ל שלו. במקום בו אתה רואה את כל דרגות המשטרה יושבות באולפנים אתה מבין שהמשטרה בבעיה גדולה. רק היום לפי הכותרות הראשיות אפשר להבין באיזו צרה צרורה אנחנו נמצאים ולוי והבכירים מהמשטרה לא למדו. קודם כל תקשיבו תלמדו ואז תרוצו לספר שנקרא הדובון לא לא. אחר כך תעצרו ותשתיקו ואל תשפכו את התינוק עם המים".

עוד אמר, כי "משטרת ישראל לעולם לא הוציאה מכתב התנצלות למישהו, המשטרה לא יודעת להכות על חטא. היא לא מסוגלת מכמה טעמים, היא לא בשלה מספיק, היא לא בוגרת מספיק, היא לא אמיצה, היא לא נבונה. הגוף כל כך חולה".



"הכל מתרסק לנו מול העיניים", המשיך פישלר ופירט באיזה צעדים יש לנקוט: "צריך ללכת 12 שנה אחורה ולאסוף את כל התיקים. לא מדובר רק בתיקי חקירות, מדובר בתיקי מודיעין. מי שאחראי חייב לשבת בבית סוהר. הסעיף אומר שזה חמש שנות מאסר על כל עבירה כזאת, אז אם זה מצטבר זה יכול להגיע גם ל- 300 שנה. כל מי שידע, שמע, עודד והמריץ בניגוד לחוק לחטט לאזרחים בטלפון חייב לרצות שנות מאסר. צריך לחשוב איך אנחנו מתקנים את הארגון החולה הזה.

לסיום אמר, כי "המסקנות של ועדת החקירה שתוקם תהיינה פליליות. צריך לעקור מהשורש את התופעה ולהוציא את האנשים שאחראים גם במשרה ציבורית ואחר כך  לחשוב איך בונים מחדש".