בית המשפט נענה היום (שלישי) לבקשת פרקליטות המדינה וביטל את הדיון שנקבע למחר בתיקי ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו. הפרקליטות ביקשה מוקדם יותר לדחות את תשובתה לגבי היקף ה"חריגות" בשימוש המשטרתי בתוכנת פגסוס אחר המעורבים במשפט, עד ליום ראשון.

מהפרקליטות נמסר כי הגורמים במשטרת ישראל האמונים על עריכת הבדיקות בנושא זה, מסרו כי לצורך השלמתן, ועל מנת להביא את תמונת הדברים במלואה לפני בית המשפט, יידרש פרק זמן נוסף, בן ארבעה ימים.

במקביל, ראש הממשלה נפתלי בנט ייפגש היום השר לביטחון פנים, שר המשפטים היועמ"שית ובכירים נוספים כדי לדון בגילויים האחרונים בעניין השימוש בתוכנת פגאסוס ע"י המשטרה.

כזכור, בתום הדיון שנערך אתמול הודיעו השופטים על ביטול הדיון שתוכנן למחר, תוך המתנה לשעות הצהריים - המועד בו הפרקליטות נדרשת להשיב עם ממצאי הבדיקה בנושא החדירה לטלפונים הניידים.

בתוך כך, בצל הפרסומים החדשים בפרשת פגסוס, מפכ"ל המשטרה, יעקב שבתאי, יקצר את ביקורו הרשמי באיחוד האמירויות וישוב עוד הערב ארצה - כך נמסר מהמשטרה. "לאור הפרסומים האחרונים ובכדי לעמוד מקרוב אחר ההתפתחויות יקצר המפכ"ל את ביקורו", נכתב בהודעה שפורסמה.