חשד להתעללות חמורה במעון בפתח תקווה: אם כבת 50 ובתה כבת 30, המנהלות מעון בעיר נעצרו בחשד לעבירות חמורות ב-10 עד 20 מקרים שונים. החוקרים צפו בחודש וחצי האחרונים במצלמות האבטחה, אולם החשד הוא כי מדובר במסכת אירועים שהחלה הרבה קודם לכן. החקירה נמשכת. כמו כן, החקירה מעלה חשד נוסף לפיו האם ובתה ביצעו במשך חודשים ארוכים מעשי אלימות חמורים הכוללים הטחות על המיטה, טלטול, הכאת הפעוטות ועבירות נוספות.

שוטרי תחנת פתח תקוה פתחו השבוע בחקירה מורכבת ורגישה, עם קבלת תלונה מהוריה של ילדה כבת שנתיים, בדבר חשד כי בתם סובלת בגן הילדים מהתעללות פיזית מצד האחראים, שהביא לטענתם לשינוי התנהגותי מצד הילד. בעקבות הפנייה, פתחה המשטרה בחקירה סמויה וביקשה צו לתפיסת מצלמות האבטחה של הגן. מיד כשהתברר כי מדובר בעבירות חמורות צפו החוקרים בסרטונים, ומהם עלה תמונות אימה מזעזעות. 

הכניסה למעון של האם ובתה החשודות בהתעללות (צילום: מעריב אונליין)
הכניסה למעון של האם ובתה החשודות בהתעללות (צילום: מעריב אונליין)

במסגרת החקירה התחקו החוקרים אחרי שורה ארוכה של מקרים ובכחמישה פעוטות שנפגעו. החוקרים זימנו את ההורים למסור עדות במשטרה ואתמול בשעות הבוקר ביצעו החוקרים מעצרן של האם ובתה החשודות בביצוע העבירות החמורות. השתיים קשרו עצמן לאירועים המיוחסים להן ובעקבות כך נסגר המעון על ידי המשטרה. כאמור, שוטרי תחנת פתח תקוה עצרו הבוקר לחקירה את מנהלת הגן, כאשר בתום החקירה נכלאו ומחר תבקש המשטרה את הארכת מעצרן בבית המשפט, בהתאם לצורכי החקירה.