צוות הבדיקה שמינה מפכ"ל המשטרה רנ"צ יעקב (קובי) שבתאי, בראשותו של ניצב בדימוס אהרון אקסול, לחקור את התנהלות המפקדים במשטרה שטיפלו בתיק הרצח בו תועד ניצב ג'מאל חכרוש כשהוא מתעד מעל לגופתו של הקורבן ועוזב את הזירה אחרי שהיה נוכח במקום האירוע במסגרת ענייניו האישיים, סיים את מלאכתו, והיום (רביעי) העביר אקסול למפכ"ל את מסקנות הוועדה.

למעריב נודע כי הצוות לא מצא פגמים בהתנהלות בכירי המשטרה, לרבות מ"מ המפכ"ל בשעתו ניצב מוטי כהן, שטען בפני חברי הוועדה כי האמין לגרסתו של הניצב כפי שהוצגה בפניו כפי שהאמין לכל דיווח שקיבל מניצבים בארגון. ברור הוא כי אם הוועדה היתה בוחנת את התנהלותו של ניצב חכרוש באותו אירוע, וכן את הדיווחים שהעביר, היא היתה מטילה דופי בהתנהלותו אולם, בהתאם לפרישתו מהמשטרה החליט המפכ"ל להסתפק בבדיקה כלפי אלו שהמידע הגיע לידיעתם בזמן אמת בכל הקשור לסרטון המבזה.

על פי אותם הממצאים שהועברו כבר בשלישי לידיעת השר לביטחון פנים, עמר בר לב, נקבע כי הצוות לא מצא ממצאים המעידים על הסתרה מכוונת של המשטרה. כל החומרים באירוע עברו לפרקליטות, כולל הצילומים וכן עדותו של ניצב חכרוש בזמן אמת עם העברת חומרי החקירה לפני הגשת כתב אישום בגין עבירת רצח. כל גורמי הפיקוד בזמנו ידעו על נוכחותו של ניצב חכרוש בזמן האירוע כולל מ"מ מפכ"ל ניצב מוטי כהן. 

ניצב מוטי כהן שמע את גרסתו של ניצב חכרוש, לגבי נוכחותו ופעולותיו באירוע והסתפק בכך. הוא סבר שכפי שהוא מקבל דיווחים לגבי כל האירועים הפליליים מהניצבים במשטרה , כך לא הטיל ספק באמינותו של ניצב חכרוש. הבדיקה לגבי ניצב חכרוש לא מוצתה בשל הנחייה של המפכ"ל לסיים את הבדיקה בעניינו עם פרישתו של ניצב חכרוש מהמשטרה .