החשד להתעללות בפעוטות בפתח תקווה: היום (חמישי) הותר לפרסום כי אורלי דוידוביץ' ודניאל לייבוביץ', אם ובתה בעלות המעון "הלולי של אורלי" בפתח תקווה, הן החשודות בהתעללות בפעוטות במעון בפתח תקווה. השתיים חשודות בעבירות חמורות ב-10 עד 20 מקרים שונים. 

כזכור, אתמול הוארך מעצרן של השתיים בחמישה ימים, לאחר שנציג המשטרה חשף בפני שופטת בימ"ש השלום בפ"ת, דורית נוי סבן, סרטונים המתעדים מעשי התעללות חמורים, לרבות הקאה, טלטול, הטחה, קללות והשפלה. 

ל"מעריב" נודע כי חקירת המשטרה החלה בעקבות פנייה של אחת האימהות למשטרה ובה ציינה כי היא חושדת שבתה חוותה אלימות במעון שבועיים קודם לכן. אותה אם הפקידה מכשיר הקלטה בתיקה של בתה הפעוטה ושנחשפה לקולות ששמעה הבינה כי מדובר באירועים חמורים.

עם החומר שבידה פנתה למשטרה וזו החלה בחקירה ומיהרה להוציא צו לתפיסת מצלמות האבטחה. אל היחידה החוקרת הגיעו ארבעה הורים נוספים, שעדותיהם חיזקו את החשדות כנגד הבת ואימה. חוקרי המשטרה ישבו שעות ארוכות וצפו בסרטוני האבטחה והמראות היו קשים ובלתי נתפסים.

בתחילת השבוע יצרה בעלת המעון קשר עם ההורים והודיעה כי המעון לא ייפתח שכן הן זומנו לחקירה, ובמקביל זימנה המשטרה חמישה זוגות הורים לילדים נוספים במעון שמצלמות האבטחה תיעדו את האם ובתה כשהן מתעללות גם בילדיהם. ההורים נתבקשו לזהות את הפעוטות שלהם ומשצפו בסרטונים נחרדו.

התשתית הראייתית סגרה על מנהלת המעון ובתה, שמשום מה גם נמנעו להירשם באגף לפיקוח על המעונות הפרטיים בעירייה. אחת התושבות המתגוררות בסמוך סיפרה על תלונות חוזרות ונשנות מצד אחת השכנות שנתקלו באטימות. "היא הלינה על צעקות מצד הילדים והצוות אבל לא זכתה למענה. מסתבר שזה חמור שמעון מתנהל על ידי אם ובתה ובכך בעצם נשמר קשר השתיקה" .