פרשת ההתעללות בפעוטות בפתח תקווה: המשטרה תביא היום את שתי הגננות, אורלי דוידוביץ' ובתה דניאל ליבוביץ' החשודות בהתעללות בפעוטות במעון שבבעלותן, לדיון בבית משפט השלום בפ"ת על מנת לבקש את הארכת מעצרן בשנית.

במהלך סוף השבוע המשיכו החוקרים מתחנת פתח תקווה לצפות בסרטונים מה-DVR שנתפס מהמעון ובמהלך הצפייה נחשפו החוקרים לממצאים חמורים נוספים לרבות אירועים קשים של התעללות מצד האם ובתה כלפי הפעוטות במעון. עוד במהלך סוף השבוע, הצליחו החוקרים לחקור פעם נוספת את דוידוביץ והן את בתה ליבוביץ ואספו ראיות נוספות המחזקות את החשד נגדן בגין תקיפה קשה של פעוטות חסרות ישע.

החוקרים המשיכו בגביית עדויות מהורים ועדים נוספים, לצד ניתוח קפדני של חומרי התיעוד מהשבועות האחרונים. עפ"י ממצאי התיעוד, נוספו חשדות רבים לתקיפה חמורה של כעשרה ילדים במעון במספר מועדים שונים ומדובר באירועים חמורים אף יותר מאלה שהיו ידועים בשלב הארכת המעצר הראשונה. במשטרה מציינים כי מדובר בחקירה מורכבת ורגישה שנפתחה מיד עם קבלת תלונה מקוונת במשטרה מהורי אחת הפעוטות במעון ולאחריה הצטרפו ארבעה הורים שחיזקו את הטענות כנגד צוות המעון.

צוות הורים מהמעון החליט להרכיב מכשיר הקלטה על אחת הפעוטות והדברים שנשמעו האיצו בהורים נוספים להתלונן. במסגרת החקירה זימנו החוקרים חמישה זוגות הורים נוספים לאחר שתפסה את מצלמות האבטחה במעון וזאת כדי שיזהו את ילדיהם כחלק מקורבנות ההתעללות. לטענת המשטרה  החקירה מנוהלת באינטנסיביות ובעדיפות עליונה, בשל חומרת העבירות וגיל הקורבנות. 

כאמור, במסגרת החקירה עצרה המשטרה לפני כשבוע את האם ובתה בחשד לתקיפת מספר פעוטות חסרי ישע במועדים שונים, ונוכח הממצאים, קבע בית המשפט את הארכת מעצרן עד הבוקר וכן הוצא צו סגירה למעון. החקירה נמשכת ובהתאם לצורך המקצועי, שתי החשודות יובאו כאמור הבוקר לבית המשפט על מנת להאריך את מעצרן. נדגיש כי הורי המעון והן נפגעי עבירת תקיפת פעוטות נוספים מתכוונים להפגין בכניסה לבית המשפט ולדרוש אכיפה נוקשה ומיצוי הדין עם שתי החשודות דוידוביץ וליבוביץ.